تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مزار شهدای شهرستان روانسر ساماندهی شده است

به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی روز سه شنبه در جلسه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان روانسر افزود: حل مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگر در اولویت کاری مسوولان است.
وی اظهار داشت: به مناسبت های مختلف و با حضور مسوولان محلی و استانی از ابتدای سالجاری تاکنون 314 مورد از خانواده های شاهد و ایثارگر سطح شهرستان دیدار و سرکشی شده است.
فرماندار روانسر با بیان اینکه حمایت از یادگاران شهدا و ایثارگران را از مهمترین دغدغه های خود می دانیم تصریح کرد: باید تلاش کنیم بهتر از این در خدمت ایثارگران باشم.
ویسمرادی اضافه کرد: توجه به خانواده های ایثارگر و تلاش در راستای رفع مشکلات احتمالی این عزیزان باید به گونه ای باشد که قداست، احترام و جایگاه ارزشمند شهدا و ایثارگران و خانواده آنها محفوظ بماند.
رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران روانسر نیز گفت: در سطح شهرستان روانسر 164 مزار شهید وجود دارد که در 36 گلزار آرامیده اند.
حسن عبدالهی افزود: بیشترین شهدای روانسر مربوط به شهر شاهو و روستای قوری ‌قلعه است.
وی تصریح کرد: از آغاز سال تحصیلی تاکنون بیش از 308 میلیون ریال کمک شهریه دانشجویی به 161 دانشجوی شاهد و ایثارگر شهرستان روانسر پرداخت شده است.
شهرستان روانسر 135 شهید، 240 جانباز و 11 آزاده سرافراز را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار: یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مزار شهدای شهرستان روانسر ساماندهی شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..