تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دندان عجیب دختر زیبایی به اندازه یک گریپ فروت ! (عکس) -آکا

,[categoriy] دندان عجیب دختر زیبایی به اندازه یک گریپ فروت

دندان عجیب دختر زیبایی به اندازه یک گریپ فروت ! (عکس) -آکادندان عجیب دختر زیبایی به اندازه یک گریپ فروت ! (عکس) -آکا

آکاایران: دندان عجیب دختر زیبایی به اندازه یک گریپ فروت ! (عکس)

آکاایران: ماجرای دردناک دختری که بخاطر یک دندان زیبایی اش را از دست داد !

زن جوانی که برای درمان و ساکت شدن درد آبسه دندانش به دندانپزشک مراجعه کرده بود متوجه رشد توموری خطرناک در صورتش شد. تومور دهان پشت آبسه دندان پنهان بود.

,[categoriy] دندان عجیب دختر زیبایی به اندازه یک گریپ فروت

به گزارش آکاایران: به گزارش ناز وب، “جنی یو ” 27 ساله اهل بانکوک تایلند از دردهای شدید توموری به اندازه یک گریپ فروت در صورتش رنج می برد و هم اکنون برای درمان مدام به بیمارستان مراجعه می کنید.

این زن جوان در این مورد می گوید:

به علت دردهای شدیدی که در قسمت لثه و دندان احساس می کردم به دندانپزشک مراجعه کردم . ابتدا فکر می کردم علت آبسه است اما پزشک دستور انجام سی تی اسکن و عکسبرداری های دقیق تر داد .نتایج تلخ و باورنکردنی بودند ، یک تومور سرطانی در قسمت چپ فک من در حال رشد بود. آکا ایران، برای درمان و دوره های شیمی درمانی آماده شدم اما متاسفانه اثر مثبت حاصل نشد و برعکس با وجود انجام 6 دوره شیمی درمانی ، تومور روی صورتم بزرگ تر هم شده است.

,[categoriy] دندان عجیب دختر زیبایی به اندازه یک گریپ فروت

تومور دهان چیست و چرا رشد می کند؟

 تومورهای خوشخیم دهان و زبان یعنی رشد غیرطبیعی بافت جدید در دهان یا زبان که گسترش به نواحی دیگر بدن ندارد. تومورهای خوشخیم دهان و زبان معمولاً بطور منفرد و با رشدی بسیار آهسته در طی 6-2 سال بروز می کنند. این تومورها ممکن است لبها، لثه، کام ، زبان ، غشای پوشاننده لبها و گونه ها و کف دهان را درگیر سازند.

,[categoriy] دندان عجیب دختر زیبایی به اندازه یک گریپ فروت

درباره تومور دهان بیشتر بدانید

علت دقیق آن ناشناخته است ، اگرچه در افراد مصرف کننده سیگار، سیگار برگ ، پیپ ، تنباکوی جویدنی یا انفیه شایعتر است. مصرف تنباکو و جا افتادن نامناسب دندانهای مصنوعی از عوامل تشدید کننده بیماری هستند.

بیشتر ببینید و بخوانید

دندان عجیب دختر زیبایی به اندازه یک گریپ فروت

جالب انگیز -

دندان عجیب دختر زیبایی به اندازه یک گریپ فروت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دندان عجیب دختر زیبایی به اندازه یک گریپ فروت ! (عکس) -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..