تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد + تصاویر

هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد + تصاویر

برخی از جانداران از جمله حشرات ساختار بدن متفاوتی نسبت به انسان‌ها و پستانداران داشته و دارای اسکلت یا استخوان بندی خارجی هستند. در این میان برخی از انسان نیز به دلیل بیماری یا آسیب‌های شدید به نخاع نمی توانند از سیستم حرکت داخلی بدن خود استفاده کنند و اینجاست که علم به کمک این افراد می آید. مدتی است که شاهد طراحی اسکلت‌های خارجی مصنوعی با کاربری‌های مختلف بوده ایم و این اسکلت‌ها روز به روز در حال پیشرفت هستند. با تک شات همراه باشید.

مدتی قبل یک کودک توانست برای اولین بار در جهان با استفاده از اسکلت خارجی قدم بردارد و اکنون شرکت خودروساز هیوندای نیز وارد این عرصه شده است. اسکلت‌های خارجی اغلب به دو منظور کلی مورد استفاده قرار می‌گیرند: جا‌به‌جایی بارهای سنگین یا کمک به بیماران برای تقویت قوای حرکتی. اما یکی از اصلی ترین معایب اسکلت‌های خارجی فعلی قیمت بالای آنهاست و به این ترتیب هرکسی توان خرید آنها را ندارد.

هیوندای با هدف کاهش قیمت اسکلت‌های خارجی هفته گذشته در لاس وگاس از دو نمونه اولیه اسکلت خارجی جدید رونمایی کرد: H-Wex برای کاربری های صنعتی و H-Mex برای کاربری‌های درمانی. نمونه اولیه H-Mex برای بیماران با قد 170 و 150 سانتی متر مناسب است.

استفاده از اسکلت‌های خارجی جدید هیوندای به آموزش نسبتاً پیچیده‌ای نیاز دارد و استفاده نکردن از پاها برای راه رفتن آن طور که به نظر می‌رسد، ساده نیست. افراد پس از پوشیدن H-Mex باید برای تنظیم تعادل و هم چنین حرکت دادن پاها از دکمه‌های مختلفی استفاده کنند. دکمه‌هایی که امکان حرکت دادن پای راست، پای چپ، نشستن، بلند شدن و بالا و پایین رفتن از پله را فراهم می‌کنند.

هیوندای معتقد است از دیدگاه اقتصادی رابطه مستقیمی بین یک ربات مخصوص حرکت و یک خودرو وجود دارد، به عبارت دیگر این شرکت کارخانه و تجهیزات مورد نیاز برای ساخت این اسکت‌های خارجی را دارد به این ترتیب می‌تواند به راحتی هزینه‌های تولید را پایین بیاورد. این شکرت در تلاش برای دستیابی به تاییدیه‌های پزشکی H-Mex در کره و ایالات متحده در سال 2018 میلادی است. پس از دریافت تاییدیه، اولین دستگاه‌ها در سال 2019 و 2020 وارد بازار می‌شوند تا بیماران و کارگران درباره مزایا و معایب این اسکلت‌های خارجی اظهار نظر کنند.

اسکلت‌ خارجی اسکلت‌ خارجی اسکلت‌ خارجی اسکلت‌ خارجی اسکلت‌ خارجی اسکلت‌ خارجی اسکلت‌ خارجی اسکلت‌ خارجی
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..