تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی For Honor فاقد سرور‌های اختصاصی خواهد بود

بازی For Honor فاقد سرور‌های اختصاصی خواهد بود

زمانی که صحبت از بازی‌های تماما آنلاین می‌شود، سازندگان این دسته از بازی‌ها همواره تمام تلاش خود را می‌کنند که بازیشان از سرور‌هایی با ثبات در تمامی بخش‌ها بهره ببرد تا در طول دوره عمر محصول دچار مشکل نشود. اما ظاهرا بازی For Honor این روال را دنبال نخواهد کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تک‌شات همراه باشید.

 

با استناد به گزارش تازه بدست آمده از نسخه‌ی آلفای For Honor، این بازی فاقد سرور‌های اختصاصی خواهد بود. ظاهرا این بازی قرار است از سیستم نظیر به نظیر برای ساختار شبکه‌ی خود استفاده کند. این بدان معنی است که هر بازیکن به عنوان یک میزبان در نظر گرفته خواهد شد و بازیکنان دیگر بازی را از طریق شبکه‌ی اینترنت او تجربه می‌کنند.

 

ظاهرا این سیستم، مشکلات بسیار زیادی را در نسخه‌ی آلفای بازی For Honor بوجود آورده است، به طوری که بازیکنان در سراسر جهان بار‌ها با مشکلاتی از قبیل لگ و کرش مواجه شده‌اند. هر چند ممکن است این مشکلات به دلیل کامل نشدن کدگذاری‌های شبکه‌ بوده باشد اما به هر حال، عدم استفاده از سرور‌های اختصاصی برای بازی آنلاین شرکت بزرگی همچون یوبی‌سافت، ضعفی جدی است.

 

بازی For Honor در تاریخ ۲۶ بهمن امسال برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC منتشر خواهد شد.

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی For Honor فاقد سرور‌های اختصاصی خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..