زمانی که صحبت از بازیهای تماما آنلاین میشود، سازندگان این دسته از بازیها همواره تمام تلاش خود را میکنند که بازیشان از سرورهایی با ثبات در تمامی بخشها بهره ببرد تا در طول دوره عمر محصول دچار مشکل نشود. اما ظاهرا بازی For Honor این روال را دنبال نخواهد کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکشات همراه باشید.
با استناد به گزارش تازه بدست آمده از نسخهی آلفای For Honor، این بازی فاقد سرورهای اختصاصی خواهد بود. ظاهرا این بازی قرار است از سیستم نظیر به نظیر برای ساختار شبکهی خود استفاده کند. این بدان معنی است که هر بازیکن به عنوان یک میزبان در نظر گرفته خواهد شد و بازیکنان دیگر بازی را از طریق شبکهی اینترنت او تجربه میکنند.
ظاهرا این سیستم، مشکلات بسیار زیادی را در نسخهی آلفای بازی For Honor بوجود آورده است، به طوری که بازیکنان در سراسر جهان بارها با مشکلاتی از قبیل لگ و کرش مواجه شدهاند. هر چند ممکن است این مشکلات به دلیل کامل نشدن کدگذاریهای شبکه بوده باشد اما به هر حال، عدم استفاده از سرورهای اختصاصی برای بازی آنلاین شرکت بزرگی همچون یوبیسافت، ضعفی جدی است.
بازی For Honor در تاریخ ۲۶ بهمن امسال برای پلتفرمهای Xbox One، PS4 و PC منتشر خواهد شد.
همچنین بخوانید