تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسمارت فون Galaxy C7 Pro سامسونگ تاییدیه FCC را دریافت کرد

اسمارت فون Galaxy C7 Pro سامسونگ تاییدیه FCC را دریافت کرد

اسمارت فون گلکسی سی 7 پرو سامسونگ با کسب مجوز رگولاتوری آمریکا یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک شد. با توجه به اینکه حدس زده می شود این گوشی و اسمارت فون Galaxy C5 Pro سامسونگ در تاریخ 21 ژانویه، دوم بهمن، رونمایی خواهند شد، اخذ مجوز رگولاتوری بدین معنی است که یکی دیگر از مراحل لازم پیش از معرفی این اسمارت فون انجام شده است. در ادامه با تک شات همراه باشید.


با توجه به آنچه در سایت FCC به ثبت رسیده می توان نتیجه گرفت که این اسمارت فون از باتری 3300 میلی آمپر ساعتی برخوردار است. پیشتر نیز شایعاتی در خصوص مشخصات این گوشی به گوش رسیده بود که از نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن 1080x1920 حکایت می کرد. گفته می شود پردازنده این اسمارت فون یک اسنپدراگون 626 است که از هشت هسته پردازشی با سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز برخوردار است و پردازنده گرافیکی آدرنو 506 آن را همراهی می کند. این گلکسی احتمالا از 4 گیگابایت فضای رم و 64 گیگابایت فضای حافظه داخلی برخوردار است.


Galaxy C7 Pro از دوربین پشتی و سلفی 16 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود، و گرچه تصور می شود تمامی گوشی های اندرویدی که در سال 2017 معرفی می شوند باید از اندروید 7.0 نوقا برخوردار باشند، اما سیستم عامل اندروید 6.0.1 بطور پیش فرض بر روی گلکسی سی 7 پرو نصب است.


هفته گذشته نیز رگولاتوری چین TENAA تصاویری از این گوشی را منتشر کرده بود. در این تصاویر دیده می شد که به جای خطوط آنتن نه چندان زیبا که معمولا بر روی پنل پشتی اسمارت فون ها به چشم می خورد، سامسونگ در این محصول از شیارهای آنتن استفاده کرده که ظاهر این محصول را تا حدودی ارتقا می بخشد. در ضمن باید اشاره کنیم که این گوشی از برچسب E-label رگولاتوری FCC برخوردار است که بدین معنی است که احتمالا باتری این گوشی غیرقابل تعویض خواهد بود.

سامسونگ
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسمارت فون Galaxy C7 Pro سامسونگ تاییدیه FCC را دریافت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..