تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گروه های هنری مسجدی مشهد سرود بصیرت می خوانند

مدیر فرهنگسرای انتظار گفت: گروه های سرود مسجدی به مناسبت ۹ دی در هفت فرهنگسرای مشهد سرود بصیرت را زمزمه می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید سجاد جلینی افزود: ۳۶ گروه مسجدی در فرهنگ سراهای قرآن و عترت، زیارت، ترافیک و انقلاب در حضور مردم بصیرت مسجدی را به نمایش می گذارند.

وی با بیان اینکه این مراسم در راستای اهداف جشنواره مسجدی ها مبنی بر تقویت گروه های هنری مسجدی برگزار می شود، گفت: تبدیل مسجد به عنوان مکان محوری در محله، افق ما در جشنواره مسجدی ها است و حمایت از گروه های هنری مسجدی با هدف جذب مخاطب مسجدی، در جهت رسیدن به این افق ترسیم شده است.

مدیر فرهنگ سرای انتظار با اشاره به اینکه این جشن در فاصله میلاد رسول اکرم(ص) و ۹ دی برگزار می شود، افزود: مضمون سرودهایی که در این جشن اجرا می شوند، متناسب با این مناسبت هاست.

جلینی با بیان اینکه گروه های سرود از مناطق مختلف شهری به این جشن دعوت می شوند، افزود: این جشن از اول دی آغاز و تا دهم این ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ سرای ترافیک در اولین روز این طرح میزبان مردم و گروه های سرود است، گفت: در این فرهنگ سرا هفت گروه سرود از مناطقی مانند خیابان شریعتی، اندیشه، شهید فلاحی، سیدرضی، لادن و کوثر جنوبی حضور خواهند یافت.

مدیر فرهنگ سرای انتظار افزود: طی روزهای دوم و سوم دی گروه های سرود دختران هنر انقلابی خود را در دو فرهنگ سرای زیارت و قرآن و عترت به نمایش می گذارند. بیش از ۲۴گروه سرود دختران در این دو روز اجرا خواهند داشت.

چلینی گفت: همچنین هشتم دی ماه پذیرای مردم و گروه های سرود در فرهنگ سرای انقلاب هستیم و در این روز گروه هایی از مناطق طبرسی شمالی و جنوبی، شهید مفتح و مسلم شمالی حضور می یابند.

وی با اشاره به اینکه پنجمین روز این جشن یعنی ۹ دی، حدود ۱۲ گروه سرود از مناطق همت آباد، عبادی، رسالت، بلوار توس و خواجه ربیع حضور می یابند، گفت: آخرین روز این جشن روز جمعه در فرهنگ سرای زیارت برگزار می شود و میزبان مردم و گروه های سرود از مناطق سیدی، شهرک شهید رجایی، مهرآباد و وحدت خواهیم بود. در این روز ۶ گروه مسجدی به اجرای سرود خواهند پرداخت.

این جشن به صورت مسابقه میان گروه های سرود برگزار می شود و در آن داوران به اجرای این گروه ها امتیاز داده و در پایان گروه های برتر معرفی خواهند شد.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گروه های هنری مسجدی مشهد سرود بصیرت می خوانند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..