تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکی از نمایندگان وزارت امورخارجه روسیه در منزلش به قتل رسید

ساعت: 13:21 منتشر شده در مورخ: 1395/09/30 شناسه خبر: 982976

بعد کشته شدن کارلوف در ترکیه در شب گذشته، رهبر یکی از نهادهای وابسته به وزارت امور خارجه روسیه، در منزلش به قتل رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، بعد کشته شدن " آندی کارلوف" سفیر روسیه در ترکیه، منابع و رسانه های خبری انگلستان خبری مبنی بر به قتل رسیدن مشکوک یک نماینده وزارت امور خارجه روسیه در منزلش را منتشر کردند.

در این خبر آمده است، این شخص رهبری یکی از نهادهای وابسته به وزارت امور خارجه روسیه را بر عهده داشت که در منزلش به قتل رسیده است.

شایان ذکر است؛ نیروهای پلیس بعد از حضور در محل قتل، در بازرسی های انجام یافته حین بررسی در آشپزخانه دوگلوله و یک تپانجه پیدا کردند.

گفتنی است، هیچ جزئیات رسمی در خصوص این اتفاق هنوز منتشر نشده است تنها جنایی بودن و یا خودکشی بودن این رخداد از سوی رسانه های منطقه ادعا می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکی از نمایندگان وزارت امورخارجه روسیه در منزلش به قتل رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..