تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وام بانکی «فقرا» و «آقازاده ها»!

ساعت: 13:15 منتشر شده در مورخ: 1395/09/30 شناسه خبر: 982732

فقرا مظلومان روی زمین هستند و تا زمانی که ریشه ناعدالتی ها خشکانده نشود باید دوران مظلومیت و محکومیت خود را با این معضل و بیماری لاعلاج سپری نمایند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صبح مغان، فقر و محرومیت موروثی نیست، بلکه ریشه درناعدالتی های اجتماعی داشته و عده ای ناگزیر باید قربانی آن شوند .

فقرا مظلومان روی زمین هستند و تا زمانی که ریشه ناعدالتی ها خشکانده نشود باید دوران مظلومیت و محکومیت خود را با این معضل و بیماری لاعلاج سپری کنند.

برای مبارزه با این پدیده شوم که ساخته و پرداخته اقلیت درون حلقه قدرت براکثریت افراد جامعه است علل آن راشناسایی و باید آنرا ریشه کن کرد.

چند روز پیش بنا به درخواست یکی از اهالی روستاهای تابعه شهرستان بیله سوارکه متقاضی وام با معرفی نامه کمیته امداد امام خمینی (ره)از یکی از بانک ها بود، درخواست ضمانت ایشان را بدون هرگونه منتی قبول کردم .

 مبلغ وام پانزده میلیون تومان بود مسئول مربوطه فرمودند:«باید دو نفر ضامن بیاوری که هردو آنها کسر حقوق ارائه نموده و در مدت زمان تعیین شده پرونده ات را نیزباید تکمیل کنی » شروط دیگری که مرا به فکر عمیق فرو برد.

 با خود گفتم آن آقازاده ای که صد میلیارد تومان وام می گیرد، چند نفر ضامن باید با خود  به بانک بیاورد وچند برگ کسر حقوق باید ارائه نماید .

 حس کنجکاوی مرا واداشت که گوشی موبایل خود را از جیبم در آورده وبا استفاده از ماشین حساب آن ، خواستم  تعداد ضامن مورد نیاز وام صد میلیاردی یک آقازاده را حساب نمایم .

 با خود گفتم اشتباه نکن چنین قوانینی برای آقازاده ها نوشته نشده بلکه برای فقرا و افراد تحت پوشش کمیته امداد اجرا می شود .

حکایت پرونده وام آن روستایی ساکن در منطقه خروسلو که تحت پوشش کمیته امداد است، هنوز تمام نشده و همچنان در جریان است که البته به دلیل عدم تهیه ضامن دوم وام ایشان از پانزده میلیون تومان به ده میلیون تومان تقلیل یافت.

و این داستان واقعی ریشه ناعدالتی و فقر را به وضوح نشان می دهد.

یادداشت:محمدعبادی 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وام بانکی «فقرا» و «آقازاده ها»!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..