تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل

 اعضای مجمع عمومی سازمان ملل روز دوشنبه با تکرار اتهامات ثابت نشده بار دیگر مدعی نقض حقوق بشر در ایران شدند. در این قطعنامه که مورد حمایت غرب به ویژه کانادا بوده است، حقوق زنان، شمار اعدام ها و آزادی بیان در ایران مورد انتقاد قرار گرفته است.

قطعنامه جدید سازمان ملل با 85 رای موافق، 35 رای مخالف و 63 غایب روز دوشنبه به تصویب رسید.

به گزارش ایسنا، این در حالی است که مقامات ایران همواره اتهامات در خصوص وضعیت حقوق بشر کشورمان را رد و تاکید می کنند، که جامعه بین الملل با انگیزه های سیاسی و به طور کاملا مغرضانه و جهت‌دار تلاش می‌کند، تا با طرح این ادعاها بر ایران فشار وارد کند تا بتواند به اهداف سیاسی خود دست پیدا کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..