تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشییع پیکر ۳ شهید مدافع حرم فردا در قم

مراسم تشییع و خاکسپاری ۳ نفر از شهدای مدافع حرم فردا در قم برگزار می‌شود.

تشییع پیکر ۳ شهید مدافع حرم فردا در قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به‌نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مراسم تشییع پیکر سه شهید مدافع حرم فردا ساعت 14 با حضور مردم همیشه در صحنه استان قم از مدرسه علمیه حجتیه چهارراه شهدا به سمت حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

در این مراسم پیکر مطهر شهیدان حسینعلی محمدی، عیسی خان مرادی و طلبه شهید سید محمدمهدی هاشمی‌نژاد از لشکر فاطمیون روی دستان مردم شهیدپرور و قدرشناس قم تشییع خواهند شد.

پیکر این شهدا پس از اقامه نماز میت در صحن امام رضا(ع)، حرم مطهر کریمه اهل بیت(س)، در قطعه 31 مدافعان حرم در بهشت حضرت معصومه(س) به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشییع پیکر ۳ شهید مدافع حرم فردا در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..