تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت رکورد کم‌مصرف‌ترین خودروی جهان در کتاب گینس/کراس‌اوور با صدی ۳ لیتر!

ثبت رکورد کم‌مصرف‌ترین خودروی جهان در کتاب گینس/کراس‌آور با صدی ۳ لیتر!

دانش > فناوری - خودروی کراس‌اور و هیبریدی کیا نیرو در کتاب رکوردهای جهانی گینس به‌عنوان کم‌مصرف‌ترین خودرویی نام گرفت که عرض آمریکا را طی کرده است.

، براساس اعلام کیا موتور نام دو راننده آمریکایی به نام‌های وین گردز و رابرت وینگر به‌دلیل طی مسافت ۵ هزار و ۹۷۹ کیلومتر از لس‌آنجلس تا نیویورک سیتی با ۶/ ۱۸۳ لیتر بنزین، در کتاب گینس ثبت شد.  براساس اعلام کیا موتور، این خودرو به ازای هر لیتر بنزین مسافت ۵۶/ ۳۲ کیلومتر طی کرده است که با یک حساب و کتاب مشخص می‌شود که هر ۱۰۰ کیلومتر را توانسته است با حدود ۳ لیتر بنزین طی کند!  

اورث هدریک، معاون برنامه‌ریزی تولید کیا موتور می‌گوید: «ما به‌شدت از رکوردشکنی نیرو خوشحال هستیم. ما قصد داشتیم خودرویی بسازیم که در دنیای واقعی مفید باشد، طراحی خوبی داشته باشد و بهره‌وری سوخت مناسبی داشته باشد و ثبت شدن در کتاب گینس نشان می‌دهد به این هدف خود رسیده‌ایم.»

۵۴۵۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت رکورد کم‌مصرف‌ترین خودروی جهان در کتاب گینس/کراس‌اوور با صدی ۳ لیتر!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..