تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن تولد رامبد جوان در خندوانه با یک کیک تولد هندوانه ایِ زیبا +عکس

تاریخ نشر : سه شنبه 30 آذر 1395 مشاهده : 64 سایر اخبار عکسهای جالب RSS

تولد رامبد جوان در خندوانه

جشن تولد رامبد جوان

رامبد جوان با انتشار عکس زیر نوشت : ممنون از همه فن پيج هاي عزيز كه ديروز مراسم تولد را تدارك ديدن و با تشكر از قنادي نافع براي كيك زيباش

بیوگرافی رامبد جوان

رامبد جوان در اول دی ماه سال ۱۳۵۰ از خانواده‌ای سنتی در تهران با اصالت آذری زاده شد. روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده است. او در یازده فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌است. وی در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز در نقش «فرید صباحی» شد.  نقش‌هایی که جوان در سینما و تلویزیون ایفا می‌کند بیشتر جنبه طنز دارد. رامبد جوان در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد.

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

اخبار مرتبط:

واکنش جالب رامبد جوان به عکس مشترکش با نگار جواهریان که ناگهان حذف شد ! + عکس خواهرزاده اش

نظر جالب نگارجواهریان درباره رامبد جوان

سلفی رامبد جوان و نگار جواهریان در کنار سایر عوامل فیلم نگار 

واکنش رامبد جوان به عکس مشترکش با نگار جواهریان! 

سلفی رامبد جوان و نگار جواهریان + عکس 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن تولد رامبد جوان در خندوانه با یک کیک تولد هندوانه ایِ زیبا +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..