تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر ترور سفیر روسیه در ترکیه

به گزارش افکارنیوز،

 شب گذشته در حادثه‌ای غیرقابل پیش‌بینی، "آندره گناویوویچ کارلوف"، سفیر روسیه در ترکیه، از سوی یک افسر پلیس که از عناصر حامی تروریست‌های سوریه بود، ترور شد. 

این فرد هنگامی که سفیر روسیه در حال سخنرانی در مراسم افتتاح یک نمایشگاه عکس بود، از پشت سر به وی تیراندازی کرد و او را به قتل رساند.

وی دقایقی بعد از سوی نیروهای امنیتی کشته شد.

ترور سفیر روسیه در ترکیه به روایت تصاویر ترور سفیر روسیه در ترکیه به روایت تصاویر ترور سفیر روسیه در ترکیه به روایت تصاویر ترور سفیر روسیه در ترکیه به روایت تصاویر ترور سفیر روسیه در ترکیه به روایت تصاویر ترور سفیر روسیه در ترکیه به روایت تصاویر ترور سفیر روسیه در ترکیه به روایت تصاویر ترور سفیر روسیه در ترکیه به روایت تصاویر ترور سفیر روسیه در ترکیه به روایت تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر ترور سفیر روسیه در ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..