تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آناناس های صورتی در راه بازار! +عکس

سازمان غذا و دارو آمریکا اجازه فروش آناناس هایی که تغییر ژنتیکی یافته و به رنگ صورتی هستند را صادر کرده است.

آناناس های صورتی

سازمان غذا و دارو آمریکا اجازه فروش آناناس هایی که تغییر ژنتیکی یافته و به رنگ صورتی هستند را صادر کرده است.

دانشمندان برای حفظ محصولات کشاورزی از شر ویروس و حشرات، به طور ژنتیکی تغییراتی در آنها ایجاد می کنند. ذرت ها و دانه های سویایی که تغییر ژنتیکی یافته اند،  بسیار مشهور هستند. اما این بار سازمان غذا و دارو اجازه فروش یک محصول تغییر ژنتیکی یافته جدید یعنی آناناس های صورتی را صادر کرده که در کاستاریکا تولید می شوند. دلیل این تغییر ژنتیکی حفاظت از محصول در برابر بیماری یا آفت نبوده، بلکه صرفا شرکت «دل مونته» که تولید کننده محصولات کشاورزی است، تصمیم گرفته میوه ای به رنگ صورتی به بازار عرضه کند.

این محصول چنان محبوب شده که از چراغ های ال ای دی گرفته تا زیورآلات مختلف با توجه به شکل و رنگ آن ساخته شده است.

آناناس های صورتی در راه بازار

 آناناس صورتی یا Ananas comosus از نظرژنتیکی دستکاری شده تا  سطح لیکوپن آن(نوعی رنگدانه مفدید) افزایش یافت. رنگ قرمز گوجه فرنگی و هندوانه نیز به دلیل وجود همین رنگدانه است.

شرکت دل مونته از سال ۲۰۰۵ میلادی مشغول کار روی تولید آناناس صورتی بوده است اما سازمان غذا و دارو آمریکا به تازگی اجازه ورود این محصول به بازار را صادر کرده است.

مهر

اخبار مرتبط:

فوائد آناناس برای سرماخوردگی

آیا خوردن آناناس در بارداری مجاز است؟

فواید آناناس برای بدن

با خواص شگفت انگیز آناناس آشنا شوید

به خواص آناناس فكر كرده اید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آناناس های صورتی در راه بازار! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..