تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو اسمارت فون دیگر ال جی موفق به اخذ تاییدیه FCC شدند

دو اسمارت فون دیگر ال جی موفق به اخذ تاییدیه FCC شدند

چند روز پیش چهار مدل جدید از اسمارت فون های ال جی موفق شدند تاییدیه FCC را دریافت کنند. گفته می شود این چهار مدل اسمارت فون های جدید سری (K(2017 ال جی خواهند بود. امروز نیز دو اسمارت فون دیگر از کمپانی ال جی توانستند تاییدیه رگولاتوری آمریکا را دریافت کنند که در مجموع تعداد گوشی های تایید شده کمپانی ال جی را به 7 اسمارت فون می رساند. در ادامه با تک شات همراه باشید.


دو مدل اخیر با شماره مدل LG-257H و LG-L59BL در FCC به ثبت رسیده اند. چهارشنبه گذشته مدل LG-M250H موفق به اخذ مجوز FCC شد. احتمالا این سه مدل، اسمارت فون های LG Stylos 3، LG X Power 2 و LG X Calibur خواهند بود. Stylos 3 ال جی از نمایشگری 5.7 اینچی و یک باتری 3200 میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود. این اسمارت فون از یک قلم استایلوس و اسکنر اثرانگشت نیز بهره خواهد برد. دوربین پشتی این گوشی 13 و دوربین سلفی آن نیز 5 مگاپیکسلی خواهند بود.


X Power 2 ال جی نیز جانشین LG X Power است که از طریق اپراتورهای پیش پرداختی مانند Cricket، Virgin و Boost عرضه شده بود. این اسمارت فون از باتری 4100 میلی آمپرساعتی به همراه مشخصات یک گوشی پایین رده برخوردار بود (پردازنده این گوشی یک اسنپدراگون 212 است)، که بنابراین با یک بار شارژ طول عمری برابر با دو روز را برای گوشی فراهم می کند. در X Power 2 قدرت باتری به 4500 میلی آمپر ساعت رسیده که انرژی لازم برای اسمارت فونی با یک نمایشگر 5.5 اینچی و رزولوشن 720 در 1280 پیکسل را فراهم می کند. ترکیب دوربین پشتی و سلفی نیز 13 و 5 مگاپیکسلی خواهد بود.


X Calibur ال جی نیز دارای گواهی IP68 است که بنابراین نشان می دهد این گوشی تا عمق 3 متری به مدت نیم ساعت در مقابل نفوذ آب مقاوم است. باتری این محصول نیز 4100 میلی آمپر ساعتی است.


بر اساس مدارک به ثبت رسیده در FCC، تمامی این 7 اسمارت فون دارای باتری قابل تعویض و دوربین تکی پشتی هستند.

ال جی ال جی
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو اسمارت فون دیگر ال جی موفق به اخذ تاییدیه FCC شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..