تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طراح بازی‌ Dissidia Final Fantasy به پروژه بازسازی Final Fantasy 7 اضافه شد

طراح بازی‌ Dissidia Final Fantasy به پروژه بازسازی Final Fantasy 7 اضافه شد

طبق گزارشات اخیر مشخص شد که سه نفر از اعضای کلیدی تیم سازنده بازی Final Fantasy VII در پروژه بازسازی آن حضور خواهند داشت. حالا اسکوئر انیکس، کیوهی سوزوکی، یکی از طراحان نام‌آشنای این کمپانی را به پروژه اضافه کرده تا در سریع‌ترین زمان ممکن قسمت اول Final Fantasy VII را روانه بازار کند. برای جزئیات بیشتر با تک‌شات همراه باشید.

 

جزئیات مربوط به بازی Final Fantasy VII Remake معمولا به صورت پراکنده‌ای منتشر می‌شوند و حتی اطلاعات اندکی از سوی اسکوئر انیکس یا سایبرکانکت‌‌ ۲ که هم‌اکنون سازنده بازی است، همیشه خبرهای فوق‌العاده‌ای از آب درمی‌آیند.

 

بر اساس گزارش یک وبلاگ ژاپنی، کیوهی سوزوکی، از تیم Business Division 4 کمپانی اسکوئر انیکس، قرار است در پروژه ساخت بازسازی Final Fantasy 7 به عنوان طراح بازی حضور داشته باشد. این تیم در کارنامه خود عناوینی چون سری بازی Dissidia Final Fantasy برای PSP و Theatrhythm Final Fantasy را برای کنسول Nintendo 3DS ثبت کرده است.

 

از طرفی، تیم Business Division 1 به رهبری یوشینوری کیتاس در سمت تهیه کننده بازی و از سوی دیگر توسعه‌دهندگان Cyber Connect 2 در حال ساخت محتوای بازی با رعایت وفاداری به نسخه اصلی آن هستند. حالا به نظر می‌رسد با اضافه شدن تیم Business Division 4 به این پروژه، کمپانی اسکوئر انیکس قصد دارد روند پیشرفت آن را سرعت ببخشد.

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طراح بازی‌ Dissidia Final Fantasy به پروژه بازسازی Final Fantasy 7 اضافه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..