تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقای رئیس جمهور لطفا خالی نبندید!

ساعت: 10:24 منتشر شده در مورخ: 1395/09/30 شناسه خبر: 982563

نماینده ادوار و حامی سابق روحانی در کُردستان؛

محمد محمد رضایی نماینده اصلاح طلب دوره ششم مجلسه مزمان با رونمایی روحانی از منشور حقوق شهروندی در کانال تلگرامی خود با لحنی تند رئیس جمهور را مخاطب قرار داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل مُکریان؛ محمد محمد رضایی نماینده اصلاح طلب دوره ششم مجلس شورای اسلامی و یکی از حامیان روحانی در  یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و یکی از تدوین کنندگان بیانه سوم ستاد وی که بعد ها به بیانه اقوام و مذاهب شهرت یافت، همزمان با رونمایی روحانی از منشور حقوق شهروندی در کانال تلگرامی خود با لحنی تند رئیس جمهور را مخاطب قرار داده و در یادداشتی کوتاه نوشته:

جناب روحانى: انتخابات قبلى بیانیه، حقوق اقوام و ادیان را صادر، متعهد به اجراشدید. در اوج قدرت به آن عمل نکردید.پایان دولت تان دم از حقوق شهروندى مى زنید! لطفا " بیش از این خالى نبندید"

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقای رئیس جمهور لطفا خالی نبندید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..