تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : با لوبیا سبز، کوکو درست کنید –

همراه با عکسایران: کوکو یکی از غذاهای اصیل و قدیمی است که هم خوشمزه است و هم سریع اماده می شود. کوکو هم مانند بعضی غذاهای دیگر، انواع مختلفی دارد، و با کمی ابتکار می توان نوع جدیدی از آن را خلق کرد. در این مطلب طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز را به شما اموزش داده ایم.

ماهنامه سرآشپز: کوکو یکی از غذاهای اصیل و قدیمی است که هم خوشمزه است و هم سریع اماده می شود. کوکو هم مانند بعضی غذاهای دیگر، انواع مختلفی دارد، و با کمی ابتکار می توان نوع جدیدی از آن را خلق کرد. در این مطلب طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز را به شما اموزش داده ایم.

مواد مورد نیاز:

لوبیا سبز (ریز خردشده): ۲۵۰ گرم تخم مرغ: ۵ عدد گوشت چرخ کرده (در صورت تمایل): ۱۰۰گرم سیب زمینی (نگینی خرد و سرخ شده): ۲ عدد بادنجان (نگینی خرد و سرخ شده): ۱ عدد پیاز (سرخ شده): یک دوم پیمانه گردو (خردشده): یک دوم پیمانه پودر گل سرخ: یک دوم ق چ پودر دارچین: یک دوم ق چ جوز هندی (رنده شده): یک هشتم ق چ نمک، فلفل سیاه، زردچوبه: به میزان لازم خلال بادام و زرشک: به میزان لازم لیموترش: به میزان لازم جعفری: به میزان لازم روغن مایع: به میزان لازم

روش پخت:

۱- داخل قابلمه ای لوبیا سبز را با مقداری آب و نمک بپزید. سپس در آب کشی ریخته تا آب اضافه آن گرفته شود. بعد آن را همراه با مقداری روغن مایع داخل تابه ای ریخته و تفت دهید.
۲- گوشت را درون تابه ای حاوی مقداری روغن کمی تفت داده و کنار بگذارید.

به گزارش همراه با عکسایران: ۳- داخل کاسه ای لوبیا سبز، بادنجان، هویج، پیاز، گوشت، گردو، نمک، فلفل سیاه، زردچوبه، پودر گل سرخ، پودر دارچین و جوز هندی را ریخته و با استفاده از قاشقی مخلوط کنید. سپس ۴ عدد تخم مرغ (از قبل داخل کاسه ای شکسته و با استفاده از چنگالی در حد مخلوط شدن زرده و سفیده زده شده) را به آن افزوده و مخلوط کنید.

۴- مقداری روغن (در حدی که تابه فقط چرب شود؛ زیرا مخلوط مواد روغن کافی دارد) درون تابه ای روی حرارت ملایم بریزید. سپس مخلوط مواد را درون آن ریخته و روی آن را با استفاده از پشت قاشقی صاف کنید.

۵- بقیه تخم مرغ را داخل کاسه ای ریخته و با استفاده از چنگالی بزنید. سپس سیب زمینی، خلال بادام و زرشک را به آن افزوده و با هم مخلوط کنید.

۶- روی کوکو را با مخلوط سیب زمینی بپوشانید، سسپس به مدت ۱۵ دقیقه با در بسته و ۳۰ دقیقه دیگر با در باز روی حرارت قرار دهید (در صورت تمایل می توانید آن را در فر بپزید).

۷- کوکوی آماده شده را به دلخواه برش زده و در ظرفی بچینید بعد با جعفری و لیموترش تزیین کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : با لوبیا سبز، کوکو درست کنید –»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..