تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شعارهای عصبانی سهامداران پدیده در برابر ساختمان مجلس/«یک اختلاس کم بشه، مشکل ما حل میشه»

شعارهای عصبانی سهامداران پدیده در برابر ساختمان مجلس/«یک اختلاس کم بشه، مشکل ما حل میشه»

سیاست > مجلس - جمعی از سهامداران پدیده در برابر ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و از نمایندگان تقاضای حمایت داشتند.

به گزارش خبرآنلاین، تعداد تجمع کنندگان بیش از 200 نفر تخمین زده می شود. آنها پلاکاردی با عبارت «مشکل اصلی سهامدارن پدیده اعتماد به حاکمیت بود» را در دست دارند.

«یک اختلاس کم بشه، مشکل ما حل میشه»، «مشکل ما از شماس/ بودجه بدین اختصاص» و «لاشخورهای پدیده، پدیده رو ول کنید» در میان شعارهای تجمع کنندگان شنیده می شد.

البته تمامی شعارها و پلاکاردها منفی نبود. در یکی از پلاکاردها آنها از سه نماینده مجلس تشکر کرده بودند با این مضمون: «قاضی پور، کواکبیان، مطهری... تشکر تشکر».

29213




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شعارهای عصبانی سهامداران پدیده در برابر ساختمان مجلس/«یک اختلاس کم بشه، مشکل ما حل میشه»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..