تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سمینار تازه های تشخیص و درمان سرطان آندومتر در مشهد برگزار می شود

سمینار تازه های تشخیص و درمان سرطان آندومتر در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.

سمینار تازه های تشخیص و درمان سرطان آندومتر در مشهد برگزار می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ این سمینار برای گروه های هدف کلینیکال آنکولوژی، رادیولوژی، پاتولوژی و جراحی زنان همراه با امتیاز بازآموزی در بیمارستان امید مشهد برگزار خواهد شد.
اپیدمیولوژی کانسر آندومتر، تشخیص کانسر آندومتر، طبقه بندی پاتولوژی کانسر آندومتر، MRI در کانسر آندومتر، نحوه برخورد کانسر آندومتر در خانم های جوان، Sentinel lymph nodeدر کانسر آندومتر، درمان ادجوانت در کانسر آندومتر مراحل اولیه، درمان های ادجوانت در کانسر آندومتر پیشرفته، تکنیک های رادیوتراپی اکسترنال در کانسرآندومتر، تکنیک های براکی تراپی در  کانسرآندومتر، برخورد با عود کانسر آندومتر در مرحله اولیه، درمان کانسر آندومترمتاستاتیک از جمله محورهای این سمینار است.
برگزاری پانل تخصصی حفظ باروری در کانسر آندومتر از دیگر بخش های این سمینار است.
سمینار تازه های تشخیص ودرمان سرطان آندومتر دوم دی در بیمارستان امید مشهد برگزار می شود.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سمینار تازه های تشخیص و درمان سرطان آندومتر در مشهد برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..