تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی بهترین تشویقی سگ: تشویقی جرهای

مهاجرت به فنلاند در مقطع دبیرستان تشویقی سگ

همان‌طور که می‌دانیم سگ‌ها این حیوانات دوست داشتنی بازیگوش، علاقه زیادی به گرفتن جایزه دارند و دادن جایزه به آنها مخصوصا اگر خوردنی باشد، باعث خوشحالی بسیار زیادی در آنها می‌شودمطمئنا اگر شما از این حیوانات نگهداری می‌کنید، می‌دانید دادن تشویقی به سگ‌ها بسیار ضروری است و جز مهمی از زندگی حیوان خانگی شما می‌باشدهمچنین دادن تشویقی در تربیت و آموزش آنها نیز تاثیر مثبت و مهمی داردالبته شما باید با انواع تشویقی‌ها و کاربرد هر یک از آنها آشنا باشید تا بتوانید به درستی برای تربیت سگ خود از آنها بهره‌مند شویدیکی از بهترین برندهای تشویشی برای سگ‌ها، جرهای (Jerhigh) است که در این مقاله می‌خواهیم به بررسی دقیق این تشویقی برای انواع نژاد سگ‌های خانگی بپردازیمبا ما در خواندن این مقاله همراه باشید.

منظور از تشویقی سگ چیست؟

به انواع میان وعده‌های غذایی جذاب که باعث خوشحالی سگ شما می‌شود، تشویقی می‌گویند که در انواع بسیار زیاد و توسط برندهای متنوعی تولید می‌شوندهمچنین یکی از بهترین روش‌های تربیت و آموزش، سلامت دندان، تامین ویتامین‌های مورد نیاز آنها و… از طریق دادن تشویقی است.

آیا دادن تشویقی به سگ مهم است؟

برای جواب به این سوال باید بگوییم؛ بله دادن تشویقی بسیار ضروری است و باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیداگر به تازگی سرپرست یک سگ زیبا و دوست‌داشتنی شده‌اید؛ باید بگوییم نکات زیادی است که باید درباره تغذیه و رفتار آنها یاد بگیرید و با عادت آنها نیز آشنا شویدمثل همه ما در بچگی یا حتی در بزرگسالی با دادن جایزه یا قول گرفتن برای وعده شام یا ناهار برایمان تشویق کننده بود و حتی هست؛ برای سگ‌ها یا هر حیوان خانگی دیگر نیز این مورد صدق می‌کند و شما با دادن یک خوراکی جذاب می‌توانید آنها را تشویق به یادگیری، آموزش و… کنیدسگ‌ها بسیار شکمو هستن و شما به راحتی با دادن تشویقی می‌توانید آنها را مدیریت نماییدفراموش نکنید تشویقی‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام دارای کاربردهای متنوعی هستند و شما باید باتوجه به نژاد و اندازه، آموزش و تربیت، تامین ویتامین و… آنها را انتخاب نمایید.

بررسی کاربردهای انواع تشویقی سگ

تشویقی‌ها دارای انواع و کاربردهای متنوعی هستند و شما باید باتوجه به نیاز و هدفتان آنها را برای دادن به سگ خود انتخاب نمایید:

تشویقی ویتامینه: این تشویقی مخصوص تامین ویتامین و مواد مغذی مورد نیاز بدن سگ است.

تشویقی سلامت دندان و لثه: یکی از مهم‌ترین نکات، توجه به سلامت دندان و لثه آنها است که با دادن تشویقی دندان می‌توانید سلامت آنها را تامین کنید.

تشویقی خوراکی: از خوش طعم‌ترین و وسوسه‌انگیز ترین خوراکی‌ها برای سگ‌ها است که برای آموزش و تربیت آنها گزینه عالی می‌باشد.

فاکتورهای مهم برای خرید تشویقی مناسب برای سگ شما

همان‌طور که در بالا ذکر کردیم تشویقی‌ها در انواع متنوعی تولید می‌شوند و شما برای خرید و انتخاب تشویقی سگ باید به ویژگی و فاکتورهای مهی توجه نمایید:

توجه به نژاد (بزرگ یا کوچک بودن)

سن سگ

توجه به وزن و اندازه

قدرت فک و اندازه دهان

سلیقه و ذائقه سگ

بهترین سن برای دادن تشویقی به سگ چیست؟

یکی از مهم‌ترین و پرتکرارترین سوالاتی که برای شما سرپرست‌های گرامی پیش می‌آید این سوال است؛ همان‌طور که می‌دانید سگ‌ها تا دو ماهگی یا هشت هفتگی باید از شیر مادر تغذیه کنندزمانی که از شیر گرفته می‌شوند، می‌توانید به آنها تشویقی بدهیدهمچنین شما باید بدانید یکی از بهترین راه‌ها برای ارتباط و تربیت آنها دادن انواع تشویقی است.

معرفی تشویقی سگ جرهای بهترین برند برای انتخاب و خرید

همان‌طور که در بالا هم به آن پرداختیم، تنوع برندهای تشویقی‌ سگ بسیار زیاد است و هرکدام از این برندها دارای کیفیت ساخت متفاوتی هستند و شما برای خرید و انتخاب باید نکات مهمی را به طور دقیق بررسی کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای سگ خود داشته باشیدیکی از بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای تولیدکننده تشویقی سگ‌ها یا سایر حیوانات خانگی، برند جرهای استتشویقی جرهای یک برند تایلندی می‌باشد که در سال 2002 تاسیس شده است و به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان محصولات مرتبط با سگ و گربه شناخته می‌شود.

سگ معرفی انواع تشویقی جرهای باتوجه به طعم و نوع آنها

برند جرهای دارای تنوع طعمی فوق العاده است که آنها در بالاترین کیفیت تولید می‌کنند این طعم‌ها نظیر مرغ دودی، کالباس، کوکی، پنیری، موزی، اسفناج است که این طمع‌ها در انواع زیر در دسترس هستند:

تشویقی نرم: دارای بافت نرمی است که برای توله‌ها یا سگ‌های سن بالا که دارای دندان ضعیفی هستند مناسب می‌باشد.

تشویقی بیسکوییتی: این تشویقی جذاب دارای بافت تردی است و در انواع طمع‌ها در دسترس هست.

تشویقی استخوانی: این تشویقی شبه استخوان است و برای تقویت و سلامت دندان و لثه سگ بسیار مناسب است.

تشویقی گیاهی و رژیمی: این تشویقی با سبزیجات و گیاهان با خواص بالا تهیه می‌شودبرای سگ‌هایی که دارای اضافه وزن هستند، تشویقی مناسبی است.

تشویقی جرهای چه کاربردهایی دارد؟

مهم‌ترین کاربردهای خرید تشویقی سگ جرهای به شرح زیر است:

خوشحال کردن سگ بعد از انجام یک کار مفید

تشویق آنها برای یادگیری و آموزش

تامین ویتامین و مواد مغذی مورد نیاز (آهن، زینک، شکر، بیوتین، سدیم، پتاسیم، A، E، B2، B1، B6 و B12)

کمک به سلامت دندان و لثه

حفظ سلامت پوست و موی آنها

مهم‌ترین ویژگی‌های تشویقی جرهای چیست؟

این برند به تولید تشویقی باکیفیت بالا معروف می‌باشدمهم‌ترین ویژگی محصولات آن به شرح زیر است:

استفاده از گوشت و مرغ مرغوب و باکیفیت

مناسب برای تمام نژاد سگ‌ها

استفاده از ضروری‌ترین مواد معدنی و ویتامین‌ها

کمک به رشد عضلات و استخوان‌ها

افزایش سوخت‌وساز بدن

خوش خوراک و دارای هضم آسان

کمک به بهبود عملکرد مغز سگ‌ها

و

محبوب‌ترین مدل‌های تشویقی‌ جرهای معرفی محبوب‌ترین مدل‌های تشویقی‌ جرهای

محصولات جرهای دارای مدل‌های مختلفی هستند و در انواع وزن، طعم، نوع و… باتوجه به استانداردهای تایید شده و با بالاترین کیفیت تولید می‌شونداز محبوب‌ترین و معروف‌ترین مدل‌های تشویقی این برند می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

تشویقی جرهای مدل Chicken Vita
این تشویقی طعم مرغ دارد و دارای انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مغذی مفید برای بدن سگ‌ها است و به سلامت مو و پوست، تامین انرژی آنها نیز کمک می‌کند.

تشویقی جرهای مدل Liver
یکی از بهترین میان‌وعده ویتامینه برای سگ‌ها است که به صورت میله‌های نازک با طعم جگر مرغ تولید می‌شوند.

تشویقی جرهای مدل Real Chicken Meat
از قدیمی ترین محصولات این برند است که از گوشت خالص مرغ تهیه شده و دارای بافت بسیار نرمی است.

تشویقی مدادی جرهای سگ در انواع طعم‌های مختلف
یکی از بهترین میان‌وعده‌ها و تشویقی‌ها است که سرشار از انواع مواد مغذی و ویتامین‌ها می‌باشد و در انواع مختلف طعم استیک مرغ، میوه، سبزیجات، کوکی و… تولید می‌شونداین مدل برای سلامت بدن، تقویت استخوان و عضلات، بهبود سلامت دستگاه گوارش و… بسیار مفید است.

سخن‌آخر

در این مقاله به بررسی دقیق خرید تشویقی سگ، انواع، کاربردها و همچنین معرفی دقیق برند تشویقی سگ جرهای پرداختیمجرهای یک برند تولید تشویقی سگ باکیفیت بالا است به همین دلیل محصولات پرطرفدار زیادی دارد که در انواع مدل‌های مختلف در دسترس هستندیکی از بهترین و معتبر‌ترین پت‌شاپ‌های آنلاین برای خرید انواع تشویقی سگ جرهای، پت شاپ پت راید مارکت است که با ارائه بهترین محصولات حیوانات خانگی با بهترین قیمت و کیفیت در خدمت شما همراهان گرامی می‌باشد.

تقویم فارسی اندروید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی بهترین تشویقی سگ: تشویقی جرهای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..