تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک مدافع دورگه ایرانی سورپرایز جدید کی‌روش برای تیم‌ملی

یک مدافع دورگه ایرانی سورپرایز جدید کی‌روش برای تیم‌ملی

ورزش > فوتبال ملی - کی‌روش سورپرایز جدیدی در تیمش دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روزنامه انگلیسی دیلی میل از دعوت یک بازیکن دورگه دیگر به تیم ملی فوتبال ایران خبر داد. رایان تفضلی مدافع ایرانی الاصل که در لیگ دسته یک انگلیس بازی می کند جدیدترین سورپرایز کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان است. 

رایان تفضلی متولد 28 سپتامبر 1991 است. این مدافع 25 ساله فوتبال را از مدرسه استعدادپرور شهر ساتن یعنی ساوتهمپتون آغاز کرده است. پدر رایان ایرانی است و دعوت او به تیم ملی فوتبال کشورمان امکانپذیر است. دیلی میل نوشته سرمربی تیم ملی ایران مدتهاست به دقت عملکرد رایان را زیر نظر گرفته و با توجه به نتایج خوب او در این فصل احتمالا او به زودی به تیم ملی ایران دعوت خواهد شد.

43258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک مدافع دورگه ایرانی سورپرایز جدید کی‌روش برای تیم‌ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..