تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با ویژگی جدید اینستاگرام آشنا شوید -

1395/09/30

سایت اطلاعات عمومی، دانستنیهامقالات اطلاعات عمومی و گوناگون با ویژگی جدید اینستاگرام آشنا شوید

با ویژگی جدید اینستاگرام آشنا شوید - اینستاگرام, ویژگی اینستاگرام, کاربر اینستاگرام

آکاایران: با ویژگی جدید اینستاگرام آشنا شوید


اینستاگرام یک ویژگی جدید اضافه کرده و براساس آن کاربر می تواند پست مورد علاقه اش را علامت گذاری کرده و بعدا آن را بخواند.

پست دلخواه تان در اینستاگرام را علامت گذاری کنید

به گزارش آکاایران: به‌روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن اینستاگرام دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شد که یک ویژگی بسیار کاربردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این به‌روزرسان کاربران می‌توانند یک پست را ذخیره کنند تا بتوانند بعدا آن را ببینید. با این ویژگی می‌توانید پست‌های دلخواه خودتان را علامت‌گذاری کنید و سپس آن‌ها را در یک صفحه مخصوص بعدا ببینید. برای این کار کافی است آیکونی که به همین منظور زیر پست‌ها قرار گرفته را لمس کنید.

این ویژگی جدید در به‌روزرسان ۱۰٫۲ برنامه‌ی اینستاگرام قرار گرفته و به نوعی بخشی از همان به‌روزرسانی به حساب می‌آید که مدتی پیش قابلیت پخش‌زنده را به این شبکه‌ی اجتماعی اضافه کرده بود.


اضافه کردن ویژگی جدید به اینستاگرام

,اینستاگرام, ویژگی اینستاگرام, کاربر اینستاگرام,[categoriy] با ویژگی جدید اینستاگرام آشنا شوید

اینستاگرام در چند وقت گذشته کلی ویژگی جدید در اختیار کاربران قرار داده است. این شبکه‌ی اجتماعی دیگر فقط برای به اشتراک‌گذاری تصاویر مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و اکنون می‌توان روی آن فیلم آپلود کرد و پخش‌زنده داشت.
اگر در طول روز نمی‌توانید پست‌های اینستاگرام را کامل مشاهده کنید، می‌توانید پست‌ها را علامت‌گذاری کنید و بعدا آن‌ها را ببینید.
گردآوری : گروه فرهنگ و هنر آکا ایران
آکا ایرانculture

با ویژگی جدید اینستاگرام آشنا شوید

مقالات اطلاعات عمومی و گوناگون -

با ویژگی جدید اینستاگرام آشنا شوید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با ویژگی جدید اینستاگرام آشنا شوید -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..