تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام زشت با مادر و دختر پولدار در کنار استخر خصوصی+عکس

پلیس در حالی که فکر می کرد، پدر انگلیسی درجنایتی هولناک پس از شلیک‌های مرگبار به دختر و همسرش خودکشی کرده است، ردپای یک مرد نقابدار را در محل حادثه یافته است.

اقدام زشت با مادر و دختر پولدار

مأموران پلیس اسکاتلندیارد اجساد 3 قربانی را درکناراستخر خانه‌ ویلایی‌شان حوالی منطقه «لینکلن شایر» پیدا کردند.سخنگوی اداره پلیس گفته، همسایگان محل جنایت با شنیدن نخستین صدای شلیک با اداره پلیس تماس گرفته و درخواست کمک کردند. مأموران وامدادگران اورژانس نیز بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند. پلیس در تحقیقات نخست اعلام کرد که پدر خانواده دست به این قتل عام زده است ، اما آزمایشات جنایی نشان می دهد که قبل از قتل مادر و دختر هر دو مورد آزار و اذیت از سوی یک مرد غریبه شده اند. حالا پلیس این فرضیه را دنبال می کند که پدر خانواده سر زده به خانه رفته و مرد غریبه پس از کشتن مادر ودختر در یک صحنه سازی قتل پدر خانواده را خودکشی جلوه داده است. تحقیقات برای شناسایی قاتل و دستگیر وی ادامه دارد.

dhgfdhgf.jpg

منبع: روزنو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام زشت با مادر و دختر پولدار در کنار استخر خصوصی+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..