تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




20 پاستای متنوع با روغن و دانه ذرت (2)

کد خبر: ۴۳۲۸۰۷

۳۴۱  بازدید

مجله آشپزی مثبت: ذرت دانه ارزشمندی است، البته روغن دانه ذرت را هم دست کم نگیرید. این روغن همان خواص را دارد و شما می توانید در بسیاری از غذاهای منوی روزانه تان از آن استفاده کنید. ما هم در این مطلب سنگ تمام گذاشته ایم و دستور تهیه 20  پاستا را با دانه و روغن ذرت ارائه کرده ایم. بپزید و لذتش را ببرید. 20 پاستا با روغن و دانه ذرت (2) 

11. پاستا بولونیز ذرتی

در تابه‌ای یک عدد پیاز و دوحبه سیر ریز شده را در روغن سرخ کردنی تفت دهید. کمی زردچوبه بیفزایید و بعد 300 گرم گوشت چرخ کرده را به تابه اضافه و همراه مواد هم بزنید. مقداری نمک، فلفل سیاه تازه آسیاب شده و پودر آویشن اضافه کنید. رنگ گوشت که عوض شد، 1 پیمانه هویج نگینی خرد شده، نصف پیمانه کرفس نگینی و 1 پیمانه ذرت پخته به تابه بیفزایید. 3 قاشق رب گوجه با 2 پیمانه آب مخلوط  و به مواد اضافه کنید. در تابه را بگذارید تا گوشت بپزد و آبش تمام شود. یک بسته اسپاگتی را در آب جوش بپزید و آبکش کنید. در ته قابلمه‌ای بزرگ کمی روغن بریزید و ته دیگ دلخواه بگذارید. اسپاگتی را با مایه گوشت مخلوط کنید و در قابلمه بریزید. روی غذا کمی روغن ذرت لادن طلایی بریزید و و دم‌کنی بگذارید. بعد از نیم ساعت غذا آماده سرو است.

12. پاستا لوله‌ای با عطر شوید و ذرت

3 پیمانه پاستا لوله‌ای را به روش همیشگی بپزید و آبکش کنید. در کاسه‌ای بریزید و به آن 1 پیمانه شوید تازه خرد شده و 2 پیمانه ذرت پخته اضافه کنید. بعد از اضافه کردن 4 قاشق روغن ذرت لادن طلایی و 4 قاشق آب لیموی تازه مواد را مخلوط کنید. کاسه را به مدت 3-2 دقیقه در مایکروفر بگذارید و غذا را گرم کنید. بعد روی آن را یک پیمانه پودر پنیر پارمسان بپاشید و بلافاصله سرو کنید.

13. اسپاگتی با عطر جعفری ، قارچ و ذرت

در تابه‌ای کمی روغن بریزید و روی حرارت قرار دهید. 2 پیمانه مرغ را در روغن بریزید و با کمی زردچوبه تفت دهید. 3  پیمانه قارچ ورقه‌ای را هم در تابه بریزید و تفت دهید. بعد از سبک شدن 1 پیمانه ذرت پخته بیفزایید و با نمک و فلفل و کمی پودر کاری مواد را مزه‌دار کنید. 1 پیمانه آب مرغ اضافه کنید و بگذارید تا مرغ بپزد. در این فاصله در یک قابلمه آب و نمک بریزید و روی حرارت بگذارید تا جوش بیاید. 300 گرم اسپاگتی را در آن بریزید و بپزید. بعد از آبکش کردن اسپاگتی، آن را در تابه مرغ و سبزیجات بریزید و هم بزنید. بعد از چند دقیقه از روی حرارت بردارید و در ظرف دلخواه بریزید. روی غذا را با سه چهارم پیمانه جعفری خرد شده تازه تزیین و سرو کنید.

14. پاستا با رست بیف، هویج و گشنیز

در تابه‌ای دو عدد پیاز خلالی نازک و یک حبه سیر له شده بریزید و تفت دهید. 1 هویج خلالی نازک را در تابه تفت دهید. بعد از نرم شدن هویج 300 گرم گوشت رست بیف (با سبزیجات فراوان بپزید و بعد از پخت ریش ریش کنید) را به همراه 2 پیمانه گشنیز خرد شده تازه، نمک و فلفل و ادویه دلخواه به تابه اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. یک پیمانه آب گوشت را به همراه 4 قاشق روغن ذرت لادن طلایی به مواد اضافه کنید و در ظرف را ببندید تا جا بیفتد. یک بسته پاستای فرمی را به روش معمول بپزید و آبکش کنید. آن را به تابه حاوی سس گوشت افزوده و مخلوط کنید و بلافاصله سرو کنید.

15. سالاد خیار گوجه و پاستا

3 پیمانه پاستای پیچ را بپزید و بعد از آبکش کردن در کاسه‌ای بریزید و با 5 قاشق روغن ذرت لادن طلایی مخلوط کنید تا به هم نچسبند. 2 پیمانه خیار و همین مقدار گوجه گیلاسی نصف شده و یک پیمانه دانه ذرت کنسروی را به همراه یک پیمانه ریحان خرد شده و نمک و فلفل اضافه کنید و هم بزنید. با افزودن نصف پیمانه آب لیمو یا نارنج سالاد را مزه‌دار کنید. این سالاد را به صورت خنک سرو کنید.

20 پاستا با روغن و دانه ذرت (2) 


16. پاستا پنه، گل کلم و ذرت با طعم پنیر گودا


3 پیمانه پنه را بپزید و در آبکش بریزید. در تابه‌ای کمی روغن بریزید و روی حرارت قرار دهید. 2 پیمانه گل کلم ریز شده را در آن تفت دهید تا نرم شود. یک پیمانه شیر و کمی نمک و فلفل را به همراه 50 گرم کره به آن اضافه کنید و بگذارید گل‌کلم ها بپزند. در آخر 1 پیمانه ذرت پخته را به مواد بیفزایید. پاستا را هم اضافه کنید و هم بزنید تا مزه‌دار و گرم شود. 3 قاشق روغن ذرت لادن طلایی هم بیفزایید و خوب هم بزنید. پاستا و مواد را در ظرف مناسب سرو بریزید و روی آن را با یک پیمانه پنیر گودای رنده شده تزیین کنید.

17. پاستا و بامیه با قلقلی

200 گرم گوشت چرخ‌ کرده را با پیاز رنده شده و نمک، فلفل و ادویه مخلوط کنید. بعد از کمی ورز دادن،‌ مایه گوشت را به شکل قلقلی‌های ریز درآورید. قلقلی‌ها را در کمی روغن تفت دهید. 2 پیمانه پوره گوجه‌فرنگی را به همراه 2 قاشق رب گوجه‌فرنگی، کمی نمک و فلفل به آنها اضافه کنید. در آخر 1 پیمانه ذرت پخته و 1 پیمانه بامیه تفت داده شده را هم اضافه کنید. بعد از 10 دقیقه این مواد را با 400 گرم پاستای پخته و آبکش شده مخلوط و در قابلمه مناسب بریزید. روی غذا کمی روغن ذرت لادن طلایی بریزید و به مدت نیم ساعت غذا را دم کنید تا آماده شود.

18. اسپاگتی با عطر زیتون و ذرت

2 پیمانه فیله مرغ را به اندازه یک سانتی متر خرد کنید و در تابه‌ای با کمی روغن و پیاز و یک عدد سیر له شده سرخ کنید. سپس نمک و فلفل بیفزایید. یک پیمانه زیتون حلقه شده بی‌هسته و یک پیمانه دانه ذرت پخته بیفزایید. پس از افزودن یک پیمانه آب مرغ در ظرف را بگذارید تا مرغ بپزد. 3 پیمانه اسپاگتی را بپزید و پس از آبکش کردن به مایه مرغ اضافه کنید. نصف پیمانه روغن ذرت لادن طلایی هم بیفزایید. خوب مواد را هم بزنیدو در ظرف مناسب بریزید. روی آن را با نصف پیمانه پودر پارمسان تزیین و داغ داغ سرو کنید.

19. خوراک لوبیا، چیلی و ذرت

در قابلمه‌ای بزرگ یک عدد پیاز درشت را با کمی روغن سرخ کردنی تفت دهید. مقداری زردچوبه اضافه کنید. 3 پیمانه لوبیا چیتی و 1 پیمانه ذرت را با پیاز داغ و کمی پودر چیلی بپزید. بهتر است لوبیای خام را شب قبل از پخت خیس کنید و چند بار آب آن را خالی کنید. به خوراک لوبیای پخته و جاافتاده پودر آویشن و 4 قاشق روغن ذرت لادن طلایی اضافه کنید و از روی حرارت بردارید. این خوراک را با 4 پیمانه پاستای پخته مخلوط و سرو کنید.

20. سالاد سوسیس، ذرت و پاستا

3 عدد سوسیس هات داگ را بخارپز کنید و حلقه حلقه نیم سانتی متری ببرید. 2 پیمانه خیارشور را نازک ورقه‌ای ببرید. 3 پیمانه پاستای فرمی درشت را بپزید و در کاسه‌ای بزرگ با سوسیس و خیارشور مخلوط کنید. سه چهارم پیمانه جعفری خرد شده و 1 پیمانه دانه ذرت کنسروی اضافه کنید. 5 قاشق مایونز کم‌چرب،‌ 3 قاشق ماست کم چرب،‌ 3 قاشق سوپخوری آب لیموی تازه و نمک و فلفل هم بیفزایید و با مواد مخلوط کنید. سالاد را مدتی در یخچال بگذارید و بعد از سرد شدن سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «20 پاستای متنوع با روغن و دانه ذرت (2)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..