تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دسر پاولووای انار و پسته؛ دسر بالِرین معروف روسی -

وب سایت ایران کوک: دسر پاولووا (Pavlova) یک نوع دسر بر پایه مرنگ است که به افتخار بالرین معروف روسی آنا پاولووا برای اولین بار در استرالیا تهیه شد و به همین دلیل دسر پاولووا نامیده می شود. این دسر بافتی بسیار ترد و لطیف دارد و روی آن معمولا با خامه فرم گرفته و میوه تزیین می شود.

1-سفیده های تخم مرغ را 30 دقیقه در دمای محیط قرار دهید. در این فاصله کف سینی فر یک کاغذ روغنی یا فویل قرار دهید. یک دایره به قطر 22 سانتیمتر کف کاغذ بکشید. کاغذ را برگردانید تا دایره پشت کاغذ قرار گیرد.
2-فر را روی 121 درجه سانتیگراد قرار دهید. سفیده های تخم مرغ را داخل کاسه همزن بریزید و با سرعت متوسط بزنید تا فرم بگیرد و رد پره های همزن روی آن بماند ( حالت سافت پیک). 1 و نیم فنجان شکر را قاشق قاشق اضافه کنید و با سرعت بالا بزنید تا سفیده سفت شود و  وقتی همزن را بلند می کنید سفیده حالت سفت و خشک داشته باشد( حالت استیف پیک). 1/2 قاشق چایخوری وانیل و 1 قاشق چایخوری آب لیمو را اضافه کنید نشاسته ذرت را روی سفیده بپاشید و به آرامی ترکیب کنید.
به گزارش آکاایران: 3-مواد را به اندازه دایره ای که کشیدید روی کاغذ روغنی بریزید و با قاشق دور تا دور آن را گرد کنید. بهتر است لبه ها کمی بلندتر باشد تا مواد راحتتر روی آن قرار بگیرند. سینی فر را به مدت 1 ساعت داخل فری که از قبل گرم شده قرار دهید. در این مدت به هیچ وجه در فر را باز نکنید تا پف پاولوا نخوابد. پس ازین مدت فر را خاموش کنید و اجازه دهید دسر پاولوا یک ساعت دیگر داخل فر بماند.
4-در این فاصله شربت انار را آماده کنید. آب انار، عسل و 1 قاشق غذاخوری آب انار را داخل یک شیرجوش بریزد و روی حرارت متوسط قرار دهید تا به جوش بیاید. وقتی مایع به جوش آمد حرارت را کم کنید. اجازه دهید به مدت 30 الی 40 دقیقه ریز بجوشد، غلیظ شود و حجم آن نصف شود. شربت انار را داخل کاسه ای بریزید و اجازه دهید خنک شود.
خامه فرم گرفته1 قاشق غذاخوری شکر و 1 قاشق چایخوری وانیل باقی مانده را را داخل کاسه بریزید و با سرعت متوسط بزنید تا سفت و فرم گرفته شود ( حالت استیف پیک). بهتر است از قبل کاسه و پره های همزن را داخل یخچال یا فریزر قرار دهید تا سرد شوند.
سینی فر را خارج کنید و مرنگ پخته شده را به آرامی از کاغذ روغنی یا فویل جدا کنید و روی بشقاب سرو قرار دهید.  خامه فرم گرفته را روی آن بریزید و پخش کنید. دانه های انار و پسته خرد شده را روی آن بپاشید. در آخر شربت انار را روی دسر بریزید و بلافاصله سرو کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دسر پاولووای انار و پسته؛ دسر بالِرین معروف روسی -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..