تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر: قانون حق ثبت هلال احمر نباید از بودجه 96 حذف شود

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر: قانون حق ثبت هلال احمر نباید از بودجه 96 حذف شود

حجت الاسلام عبدالحسین معزي در خصوص بازپس گيري برخي از املاك هلال احمر در استان فارس از بعضي نهادها افزود: حوزه نمايندگي ولي فقيه در جمعيت هلال احمر در كنار ديگران است نه مجري امور.

وي با اشاره به فرا رسيدن هفته وحدت ادامه داد: وحدت يكي از استراتژيكترين مسائل كشور است كه امام راحل و پس از ايشان مقام معظم رهبري همواره بر حفظ آن در كشور تاكيد و پافشاري كرده اند.

حجت الاسلام معزی با اشاره به اینکه حذف سهم 42 درصدی جمعیت هلالاحمر از حق ثبت در بودجه، تأثیر منفی در خدماترسانی این مجموعه خواهد داشت در سخنانی اظهار داشت: در کمیسیون تلفیق حذف سهم جمعیت هلالاحمر از حق ثبت باید در صحن علنی مجلس شورای اسلامی موردتوجه قرار گیرد. وی با اشاره به اینکه خیران بدون هیچگونه چشمداشتی واسطه هلالاحمر و نیازمندان هستند، افزود: سازماندهی جمعیت جوانان هلالاحمر و سازمان امداد و نجات، ارائه خدمات بدون منت و احترام به انسان و آرامبخشی به دردمندان، از مهمترین اهداف این سازمان است و حذف بودجه مشکلات بسیاری را برای این مجموعه بهوجود میآورد.

نماينده ولي فقيه در جمعيت هلال احمر با اشاره به مسئوليت اين نهاد در خدمت رساني به آحاد جامعه ادامه داد: در ميان مسئوليت هايي كه در جهان براي خدمت به انسان ها وجود دارد؛ جمعيت هايي مانند صليب سرخ و هلال احمر براي خدمت به خلق خدا پديد آمده است.

وي گفت: هلال احمر جمعيتي غيرانتفاعي است كه به دنبال سود بردن نيست و نگاه اين نهاد تنها خدمت بدون منت بر پايه تكريم انسان هاست.

حجت الاسلام معزي ادامه داد: در تمامي دنيا كمك داوطلبانه به بشر وجود دارد و خدمت به خلق خدا و كمك به نيازمندان منطق اصلي اسلام است.

وي با اشاره به اتفاقات اخير در سوريه گفت: بر اين باوريم كه بايد بدون هيچ استثنايي به مظلومان كمك كنيم و كساني كه امروز دم از حقوق بشر ميزنند معلوم نيست چرا در سوريه كنار تروريست ها ايستاده اند، آنها زماني كه اين افراد تمدن 5 هزار ساله سوريه را نابود كردند كجا بودند!

حجت الاسلام معزي افزود: امروز اسنادي كشف شده كه نشان ميدهد چگونه آن ها به گروه هاي تروريستي مثل داعش و جبهه النصره كمك ميكردند و هلال احمر ايران مفتخر است كه اولين محموله كمكهاي بشر دوستانه مردم ايران را به سوريه فرستاده و افتخار ميكنيم كه 2 سال قبل اين هلال احمر ايران بود كه براي اولين بار صداي مردم يمن را به گوش جهانيان رساند.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر: قانون حق ثبت هلال احمر نباید از بودجه 96 حذف شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..