تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوای تهران، سالم در آخرین روز پاییز ۹۵/ مردم یک منطقه بیرون نیایند

هوای تهران، سالم در آخرین روز پاییز ۹۵/ مردم یک منطقه بیرون نیایند

جامعه > محیط زیست - هوای تهران در آخرین روز پاییز سال ۹۵ سالم گزارش شده است. این درحالی است که کیفیت هوای یک منطقه تهران ناسالم برای همه گروه‌هاست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرده است در ۲۴ ساعت منتهی به ۸ صبح امروز، هوای تهران در محدوده سالم بوده است؛ ۶۶. 

این درحالی است که اطلاعات مرکز جهانی کیفیت هوا نشان می دهد ایستگاه سنجش آلودگی هوا در گلبرگ در ساعت ۹ صبح امروز، هوای به شدت آلوده‌ای را ثبت کرده است؛ ۱۶۵، ناسالم برای همه گروه‌ها.

البته ۷ منطقه تهران هوای پاکی دارند. هوای فقط منطقه ۴ ناسالم برای گروه های حساس است و هوای منطقه ۸ در محدوده گلبرگ هم ناسالم برای همه گروه ها و در محدوده هشدار است. 

گفتنی است با قرار گرفتن شاخص در محدوده هشدار و ناسالم برای همه گروه‌ها توصیه می‌شود، مردم برای کارهای غیرضروری از خانه بیرون نیایند.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوای تهران، سالم در آخرین روز پاییز ۹۵/ مردم یک منطقه بیرون نیایند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..