تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا مردان تدبیر و امید دولت تحمل انتقاد را ندارند؟

گروه سیاسی- این‌گونه مسایل شاید در دولت قبل طبیعی جلوه می‌کرد، اما به نظر می‌رسد دولت یازدهم، دولت اخلاق‌مداری باشد یا تحمل انتقاد را داشته باشد. به عبارتی، در هنگام انتقاد از یک دستگاه یا سازمان، انتظار می‌رفت که دولت حداقل تحمل شنیدن انتقادات را داشته باشد؛ تا جایی که از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم، بارها کابینه روحانی عنوان می‌کردند که از انتقادات سازنده استقبال می‌کنیم.

به گزارش افکارنیوز، حسن روحانی در نخستین جلسه هیات دولت در سال 1393 گفته بود: «ما پذیرای انتقاد هستیم و آن را قبول و مفید و لازم می‌دانیم؛ البته انتقادی که سازنده و توام با دلسوزی باشد و با هدف اصلاح امور انجام بگیرد.»

وزیر کشور 18 شهریور 1395 عنوان کرده بود: «دولت از انتقادهای سازنده استقبال و استفاده می‌کند، اما باید از تخریب، تهمت، انگ زدن و ناامید کردن مردم که تفرقه برانگیز است خودداری کنیم.»

حجت‌الاسلام مجید انصاری، معاون حقوقی رییس‌جمهور نیز 22 مهر 1395 تصریح کرده بود: « ما از انتقاد سازنده و سالم که همراه با راه‌حل باشد استقبال می‌کنیم.»

اما آیا واقعا در طول سه سال و نیم گذشته چنین بوده است؟ البته در این‌که دولت یازدهم مورد حمایت اکثر نخبگان، دانشمندان، دانشگاهیان و... بوده و هست، اما به نظر می‌رسد که «غرور» برخی از اعضای کابینه روحانی این روزها برای دولت تدبیر و امید مشکل‌ساز شده است و آستانه تحمل برخی از مردان دولت پایین آمده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا مردان تدبیر و امید دولت تحمل انتقاد را ندارند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..