تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش قیمت انواع لبنیات

به گزارش افکارنیوز،

علی رجبی در خصوص وضعیت بازار لبنیات اظهار کرد: قیمت انواع لبنیات به عوامل متعددی بستگی دارد و تا زمانی که همه مسولین از تولید تا توزیع برای حل مشکلات موجود در این چرخه دست به دست یکدیگر ندهند، ممکن است قیمت‌ها با نوسان روبرو شود.

وی افزود: در حال حاضر در بین لبنیات فقط قیمت انواع کره با افزایش چشم‌گیر روبرو شده که باتوجه به وارداتی بودن حجم بالای این محصول از کشورهای نیوزلند و هلند، عوامل بسیاری در این افزایش قیمت دخیل بوده است.

رجبی در همین رابطه اظهار کرد: انواع کره که در چند وقت اخیر با قیمت بین 2300 تومان تا 2500 قیمت داشت در حال حاضر با افزایش هزار تومانی با قیمت 3500 تومان در واحدهای صنفی به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات در خصوص مهمترین عامل در افزایش قیمت انواع لبنیات گفت: بسته‌بندی در بحث لبنیات از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورتی که مواد پتروشیمی با افزایش قیمت مواجه شود ممکن است در قیمت انواع لبنیات نیز این تغییر مشاهده شود.

وی افزود: باید تمام مسولین در یک جمع حضور یابند و مشکلات پیش‌روی لبنیات و دلایل نوسان قیمت‌ها را بررسی کنند تا در این مورد تولیدکننده، فروشنده و مصرف کننده با قیمت‌های مناسب به خرید و فروش محصولات بپردازند و در این بین افزایش یا کاهش قیمت‌ها کسی را متضرر نکند.

رجبی گفت: نشست‌های برگزار شده در خصوص کنترل قیمت‌ها تنها مُسکنی برای کنترل وضعیت بازار است و باید برای حل مشکلات به طور اساسی هماهنگی بین تمام وزارت‌خانه‌های مسئول و نهادهای وابسته به صورت یک‌پارچه انجام شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش قیمت انواع لبنیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..