تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با اسمارت فون خوش قیمت Blu Life Max با طول عمر باتری سه روزه آشنا شوید

با اسمارت فون خوش قیمت Blu Life Max با طول عمر باتری سه روزه آشنا شوید

کمپانی Bluکه در میامی آمریکا مستقر است، گوشی اندرویدی جدیدی را معرفی کرده که مشخصاتی قابل قبول را با قیمتی نه چندان گران در اختیار کاربران قرار می دهد. در ادامه باتک شات همراه باشید.


نسخه آنلاک شده این اسمارت فون که Blu Life Max نام دارد، در کشور آمریکا و از طریق خرده فروشی آمازون به قیمت 118.87 دلار عرضه خواهد شد.


نکته بسیار مهم در خصوص این محصول باتری 3700 میلی آمپر ساعتی آن است. بنا به گفته کمپانی Blu، این باتری می تواند تا سه روز انرژی لازم برای کار معمول با این گوشی را فراهم کند؛ ویژگی که در کمتر اسمارت فونی دیده می شود. البته این واقعیت که بلو لایف مکس از ویژگی های رده بالایی که باتری زیادی را مصرف کند برخوردار نیست نیز به این طول عمر باتری کمک می کند.


این اسمارت فون یک نمایشگر 5.5 اینچی IPS با رزولوشن 720 در 1280 دارد و از پردازنده چهار هسته ای 1.3 گیگاهرتزی مدیاتک MT6737 به همراه 2 گیگابایت رم برخوردار است که در نتیجه باید بتواند تجربه کاربری قابل قبولی را خلق کند. سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو، اسکنر اثرانگشت، اتصالات LTE، پشتیبانی از دو سیم کارت و 16 گیگابایت فضای حافظه داخلی قابل ارتقا را نیز باید به سایر مشخصات این اسمارت فون افزود. دوربین پشتی این گوشی 8 و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است که هر دو با فلش LED همراهی می شوند.


Blu Life Max بعنوان یک گوشی 120 دلاری ظاهر قابل قبولی نیز دارد و می توان گفت ویژگی های آن با توجه به قیمت بسیار مناسب هستند. آمازون هنوز تاریخ عرضه این اسمارت فون را اعلام نکرده است.

بلو بلو بلو بلو بلو بلو بلو بلو بلو
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با اسمارت فون خوش قیمت Blu Life Max با طول عمر باتری سه روزه آشنا شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..