تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه چیز درباره مرغ سوخاری پارک ساعی

مهاجرت به فنلاند در مقطع دبیرستان مرغ سوخاری پارک ساعی

مرغ سوخاری پارک ساعی یکی از رستوران‌های معروف و پرطرفدار شهر است. به احتمال زیاد گذرتان به پارک ساعی که در قلب خیابان ولیعصر قرار دارد، افتاده است. پارک ساعی را می‌توان قدیمی‌ترین بوستان تهران دانست که با معماری سنتی و دلنشینش محبوبیت بسیاری برای خود کسب کرده است. پیاده روی و گذراندن زمان در این پارک تفریحی حتی در روزهای گرم تابستان نیز دلچسب است. بسیاری از افراد برای دور شدن از فضای پرهیاهوی شهری، زمان‌هایی از روز را در این پارک زیبا می‌گذرانند.

برای لذت بیشتر از محیط و داشتن روز عالی می‌توان به رستوران قدیمی و معروف تهران مرغ سوخاری پارک ساعی- ولیعصر مراجعه کرد. این رستوران یکی از رستوران‌های به نام تهران است که افراد زیادی آن را به دلیل سرو مرغ‌های سوخاری لذیذ و دلچسبش می‌شناسند. در این مقاله توضیحات کاملی درباره تهران مرغ سوخاری پارک ساعی- ولیعصر ارائه می‌دهیم.

مرغ سوخاری تاریخچه مرغ سوخاری

پیش از اینکه در مورد رستوران مرغ سوخاری پارک ساعی اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم، در مورد تاریخچه و قدمت این غذای لذیذ سخن می‌گوییم. در سال‌های پیش از 1830 میلادی اسکاتلندی‌ها با توجه به عادات غذایی خود، مرغ را بدون اضافه کردن هیچ ادویه و چاشنی به قسمت‌های مختلفی تقسیم می‌کردند و آن‌ها را در ظرفی مملو از روغن سرخ می‌کردند. در آن زمان آفریقایی‌ها در آن منطقه به عنوان برده مشغول کار بودند که براساس ذائقه غذایی خود، ادویه و مخلفات دیگری نیز به مرغ‌ها اضافه کردند تا غذایی لذیذ و خوشمزه‌تر داشته باشند.

بعدها اسکاتلندی‌ها به آمریکای جنوبی مهاجرت کردند و این روش پخت را با خود به آمریکا بردند. این روش پخت دچار تغییر و تحولات بسیاری شد تا اینکه در سال 1860 تا 1870 اولین دستور پخت‌ آن در کتاب‌های آشپزی به چاپ رسید. در این  روش پخت علاوه بر ادویه، پودر سوخاری، تخم مرغ و غیره نیز اضافه شده بود که طعمی عالی و بی‌نظیر به مرغ می‌داد. این نوع پخت به یک روش پخت جهانی تبدیل شد و در سال 1352 به ایران نیز رسید.

اولین رستوران ایرانی که به سرو مرغ سوخاری مشغول شد، رستوران تهران مرغ سوخاری شعبه عصر جدید بود. این رستوران یکی از قدیمی‌ترین مکان‌هایی است که هنوز هم به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های مرغ سوخاری شناخته می‌شود. استقبال بی‌نظیر از این غذا و رستوران، باعث بیشتر شدن شعبات این رستوران شد. در ادامه درباره تهران مرغ سوخاری پارک ساعی- ولیعصر اطلاعات جامعی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

مرغ سوخاری پارک ساعی مرغ سوخاری پارک ساعی

همان طور که توضیح دادیم، این رستوران در قدیمی‌ترین و طولانی‌ترین خیابان تهران قرار دارد، به احتمال زیاد در هنگام عبور از این خیابان در نزدیکی‌های پارک ساعی متوجه ازدحام و شلوغی یک مغازه شده‌اید؛ آن مکان جایی نیست جز رستوران تهران مرغ سوخاری شعبه پارک ساعی ولیعصر که همانند همیشه با استقبال و ازدحام افراد زیادی روبرو است.

منوی رستوران پارک ساعی

این رستوران دارای منویی پربار و غنی است که می‌توانید با مراجعه به سایت، منوی دیجیتال آن را مشاهده کنید. اگر بخواهیم توضیحات جامعی در مورد تنوع غذایی موجود در این رستوران بگوییم، می‌توانیم منو را به 4 قسمت اصلی تقسیم کنیم:

سوخاری

این بخش جز مهم‌ترین و معروف‌ترین قسمت‌های رستوران مرغ سوخاری پارک ساعی است. در این بخش به دلیل استقبال زیاد مشتریان علاوه بر مرغ سوخاری، مرغ اسپایسی، مرغ استریپس، بال مرغ سوخاری  میگو سوخاری همراه سیب زمینی سرخ کرده سرو می‌شود. این بخش از منو جزء محبوب‌ترین و پرتقاضاترین غذاهای این رستوران است.

پیتزا

زمانی که نام فست فود را می‌شنوید، ناخودآگاه در ذهنتان پیتزاهایی با طعم و مزه متنوع نقش می‌بندد. به دلیل استقبال و درخواست افراد پیتزا دوست، رستوران مرغ سوخاری پارک ساعی بخش پیتزا را نیز به منوی خود اضافه کرده است. شما می‌توانید با خیالی آسوده از کیفیت و طعم، پیتزای دلخواه خود را سفارش داده و نوش جان کنید.

پیش غذا

اگر بخواهیم پیش غذاهای محبوب و این رستوران را بشماریم، باید به سالادهای متنوع، پیاز و قارچ سوخاری و نان بروتشن اشاره کنیم. طعم این پیش غذاها همانند غذاهای اصلی بی‌نظیر است، پیشنهاد می‌کنیم پیش از اینکه غذای اصلیتان آماده شود حتما از این غذاها سفارش داده و میل کنید.

نوشیدنی

نوشیدنی همراه فراموش نشدنی غذاها است. این رستوران با توجه به این موضوع بخشی از منوی خود را به انواع نوشیدنی‌ها اختصاص داده است. شما می‌توانید در هنگام سفارش آنلاین از تهران مرغ سوخاری نوشیدنی دلخواه خود را نیز سفارش دهید.

سوخاری امکان سفارش آنلاین

برخی از افراد امکان حضور در شعبه و خوردن غذا در محل را ندارند، بنابراین مرغ سواری پارک ساعی برای رفاه حال مشتریان خود، در سایت خود بخشی را به عنوان سفارش آنلاین قرار داده است. شما می‌توانید به سایت مرغ سوخاری مراجعه کنید و از منوی دیجیتال موجود در سایت غذاها و نوشیدنی‌های مورد نظر خود را سفارش دهید و غذا را دریافت کنید.

هران مرغ سوخاری آشنایی با سایر شعب تهران مرغ سوخاری

با توجه به تقاضا و استقبال پرشور مشتریان از رستوران تهران مرغ سوخاری، موسس این رستوران و فرزندانشان تصمیم به افزودن شعبات این رستوران کردند. هم اکنون در شهر تهران، مرغ سوخاری تی اف سی چهار شعبه فعال دارد که در ادامه توضیح داده می‌شود.

مرغ سوخاری عصر جدید واقع در خیابان طالقانی مرغ سوخاری پارک ساعی واقع در خیابان ولیعصر مرغ سوخاری آتلانتیک واقع در میدان ولیعصر مرغ سوخاری هفت تیر واقع در مفتح جنوبی سخن پایانی

در این مقاله توضیحات جامعی درباره مرغ سوخاری و یکی از شعبات پرطرفدار رستوران تی افی سی یعنی مرغ سوخاری پارک ساعی ارائه شد. شما با منوی غنی این رستوران و نحوه سفارش آنلاین این رستوران نیز آشنا شدید. امیدواریم بتوانیم در انتخاب رستوران کمک اندکی به شما کرده باشیم تا بتوانید زمان خوشی را در این رستوران همراه خانواده و دوستان خود بگذرانید.

تقویم فارسی اندروید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه چیز درباره مرغ سوخاری پارک ساعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..