تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دروازه بان پرسپولیس قاطی کرد!

آنهایی که دیروز در تمرین پرسپولیس حضور داشتند گواهی می دهند دروازه بان کروات سرخپوشان را تا به حال تا این حد عصبی ندیده بودند.

عصبانیت دروازبان کروات پرسپولیس

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، دیروز در جریان تمرین پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ وقتی می خواست روی سازمان دفاعی و توپ های غیرمنتظره کار کند، یک دروازه بان از ایگور پانادیچ ساخت و ایگور هم طبق عادت چند هفته اخیر بوژیدار رادوشوویچ را به سمت برانکو فرستاد اما سرمربی پرسپولیس سوت زد و به مربی دروازه بانی تیم گفت علیرضا بیرانوند را برای دفاع از دروازه بفرستد.

رادو از میانه راه برگشت و زیر نظر ایگور به تمرین ادامه داد و بیرانوند درون دروازه ایستاد.

از این لحظه به بعد قیافه بوژیدار در هم رفت و او بی حوصله شد چرا که فهمید بیرانوند برگشته و برانکو هم می خواهد این بار از بیرانوند درون دروازه استفاده کند وگرنه در بخش ایجاد هماهنگی میان مدافعان و دروازه بان، او را درون دروازه قرار می داد تا با خط دفاعی هماهنگ تر شود.

رادو به حدی شاکی بود که وقتی تمرین تمام شد با کسی حرف نزد و فقط به راننده اش می گفت سریع من را به خانه برسان. او حتی حوصله نداشت، پلی یانسکی و پریموف که همیشه با او هم مسیر هستند ناهار بخورند و همراهش شوند و به زور چند دقیقه ای او را نگه داشتند.

شایعه شده بوژیدار از برانکو هم شاکی بود و با سرمربی پرسپولیس موقع رفتن خداحافظی نکرد! او دقایقی خصوصی با ایگور حرف زد و از ژست پانادیچ معلوم بود که در حال آرام کردن رادوشوویچ و کاستن از عصبانیت اوست!

 

منبع: رادنیوز

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دروازه بان پرسپولیس قاطی کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..