تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«نمایشنامه‌های شعر» منتشر شدند

احمدرضا احمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجموعه کتاب‌های «نمایشنامه‌های شعر» به قلم احمدرضا احمدی منتشر شدند.

«نمایشنامه‌های شعر»منتشر شدنداحمدرضا احمدی، شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: هم‌اکنون مجموعه کتاب‌های چهارجلدی «نمایشنامه‌های شعر» منتشر شده‌اند.

وی افزود: کتاب «قطار از ریل خارج شد» هم در روزهای گذشته منتشر شده و هم‌اکنون در دسترس مخاطبانش قرار گرفته است.

این شاعر گفت: انتشارات «چلچله» کتاب‌های «نمایشنامه‌های شعر» و «قطار از ریل خارج شد» را منتشر کرد.

یادآور می‌شود؛ احمدی تا به امروز کتاب‌هایی چون «از بارانی که دیر بارید»، «میوه‌ها طعم تکراری دارند»، «هزار اقاقیا در چشمان تو هیچ بود»، «بهاریه»، «همه شعرهای من»، «روزی برای تو خواهم گفت»، «چای در غروب جمعه روی میز سرد می‌شود»، «ساعت 10 صبح بود» و «عزیز من» را روانه بازار کتاب کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««نمایشنامه‌های شعر» منتشر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..