تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدارس ابتدایی کدام شهرها در آخرین روز پاییز تعطیل شد؟

 مدارس ابتدایی شیفت صبح ارومیه به دلیل برودت هوا و بارش برف از سوی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، تعطیل اعلام شد.

با توجه به بارش برف و برودتژ  شدید هوا و یخبندان و با توجه به اعلام سازمان هواشناسی استان مبنی بر کاهش دمای هوای ارومیه تا میزان منفی 14 درجه در ارومیه، فردا سه‌شنبه مورخه 30 آذر در نوبت صبح تعطیل شد.

در این خصوص مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستائی در شیفت صبح نواحی یک و 2 ارومیه تعطیل اعلام شده است.

علاوه بر این، مدارس در مناطق سیلوانا و صومای برادوست، انزل و نازلو  نیز در مقطع ابتدایی تعطیل اعلام شد.

در شهرستان پیرانشهر نیز به دلیل بارش سنگین برف و برودت هوای این شهر، مدارس ابتدائی در شیفت صبح، فردا تعطیل و مدارس شهرستان نقده نیز با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

هم‌اکنون شاهد بارش برف در شهرهای جنوبی آذربایجان غربی هستیم و براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی آذربایجان غربی، بارش برف فردا در شهرهای جنوب آذربایجان غربی ادامه خواهد داشت.

علاوه بر این، سازمان هواشناسی آذربایجان غربی از کاهش محسوس دمای هوا در استان خبر داده است و پیش‌بینی شده فردا دمای هوای مرکز استان 14 درجه زیر صفر باشد.

بارش‌ها از بعد از ظهر فردا در استان کاهش خواهد یافت و در این خصوص شاهد کاهش دمای هوا در شهرهای مختلف استان خواهیم بود.

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدارس ابتدایی کدام شهرها در آخرین روز پاییز تعطیل شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..