تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهار نظر پوتین در مورد ترور سفیر روسیه

ساعت24- ترور سفیر روسیه اقدامی تحریک‌آمیز برای تضعیف فرایند صلح سوریه بود

رئیس‌جمهور روسیه، ترور سفیر این کشور در آنکارا را اقدامی تحریک‌آمیز دانست که با هدف تضعیف فرایند صلح سوریه طراحی شده است.

 ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، روز دوشنبه کشتن سفیر این کشور در آنکارا به ضرب گلوله را «اقدامی تحریک‌آمیز» توصیف کرد که با هدف تضعیف تلاشها برای ایجاد صلح در سوریه طراحی شده است. 

به گزارش راشاتودی، آقای پوتین گفت: «این قتل، آشکار اقدامی تحریک‌آمیز با هدف تضعیف فرایند بهبود و عادی‌سازی روابط روسیه و ترکیه و همچنین تضعیف فرایند صلح در سوریه است که روسیه، ترکیه، ایران و سایر کشورهای علاقه‌مند به حل و فصل درگیری‌های سوریه آن را پیش برده‌اند.»

رئیس‌جمهوری روسیه با بیان اینکه تنها پاسخ به این حمله، «شدت بخشیدن به مبارزه با تروریسم است» گفت: «قاتلان، طعم این را خواهند چشید.»

پوتین همچنین گفت که با رجب طیب اردوغان، همتای ترکیه‌اش به صورت تلفنی گفت‌وگو کرده است و افزود: «بایستی بدانیم چه کسی دستور این قتل را داد و فرمان این ترور را صادر کرد.»

رجب طیب اردوغان نیز، این حادثه را اقدامی تحریک‌آمیز خواند که هدف آن تخریب روابط دو جانبه آنکارا و مسکو است. وی ترور سفیر روسیه را به شدت محکوم کرد.

اردوغان گفت: معتقدم که این حمله به کشور ترکیه و مردم آن و همچنین اقدامی تحریک‌آمیز از حیث روابط ترکیه و روسیه است. من مطمئنم که دوستان روس ما هم این واقعیت را می‌بینند.

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهار نظر پوتین در مورد ترور سفیر روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..