تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکایت اتحادیه فوتبال انگلیس از فیفا

اتحادیه فوتبال انگلیس و 3 فدراسیون دیگر از فیفا به دادگاه عالی ورزش شکایت کردند.

شکایت اتحادیه فوتبال انگلیس از فیفابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اتحادیه فوتبال انگلیس و 3 فدراسیون فوتبال اسکاتلند،ولز و ایرلند شمالی به حکم جریمه های فیفا اعتراض و از این نهاد رسمی فوتبال جهان به دادگاه  CASشکایت کردند.

فیفا به ترتیب فدراسیون های فوتبال انگلیس،اسکاتلند،ولز و ایرلند شمالی را به ترتیب به 28،28،63 و 21 هزار دلار جریمه مالی محکوم کرده که این موضوع مورد اعتراض مقامات رسمی فوتبال این کشورها تحت عنوان "جرایم اشتباه" قرار گرفت.

جرایم مالی فدراسیون فوتبال کشورهای انگلیس ،اسکاتلند،ایرلند شمالی و ولز به دلیل استفاده از نمادهای سیاسی بوده است.

کارشناسان فوتبال نیوزیلند نیز در خصوص بازی ایران و کره جنوبی نیز به این موضوع اشاره کرد در حالی که در آن دیدار از نماد سیاسی استفاده نشده بلکه سنتی قدیمی به اجرا در آمده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکایت اتحادیه فوتبال انگلیس از فیفا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..