تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازار شب یلدا زیر نظارت دقیق تعزیرات

به گزارش افکارنیوز،

محمد حسن سرابیان  مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی در نشست خبری که امروز (دوشنبه) به منظور تشریح اقدامات و نظارت سازمان تعزیرات بر بازار در آستانه شب یلدا، اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه ربیع الاول و برگزاری جشن ها و مراسم های ازدواج در ابتدای این ماه، طرح نظارتی سازمان تعزیرات در قالب گشت های ویژه از تالارها، رستوران ها، قنادی ها و مراکز فروش خشکبار بازدید می کنند.

وی افزود: خوشبختانه تا امروز با گرانی میوه در میادین میوه و تره بار به ویژه پرتغال مواجه نبودیم اما این موضوع باعث نمی شود سازمان تعزیرات، نظارتی بر بازار نداشته باشد.

 سرابی ادامه داد: به منظور رسیدگی به پرونده هایی که در ماه ربیع الاول تشکیل شده اند، شعب ویژه ای در نظر گرفته ایم.

وی افزود: تا امروز چندین پرونده برای شیرینی فروشی ها و قنادی هایی که چندین بار اقدام به تخلف کرده بودند، تشکیل شده است که بعد از چندین بار تذکر نسبت به پلمپ آن ها اقدام کردیم.

مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی گفت: چنانچه مردم تخلفی مشاهده کردند، می توانند با شماره تلفن 125 وزارت صنعت، معدن و تجارت و شماره پیامک 30009651 سازمان تعزیرات گزارش تخلف را ارسال کنند و همچنین می توانند گزارش های تخلف ها را به صورت مکتوب به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال کنند.

سرابی بیان داشت: از سوی رئیس سازمان تعزیرات شعبی ویژه برای رسیدگی به تخلفات گزارش شده از طرف مردم در شب یلدا در نظر گرفته شده است.

وی گفت: زمان اجرای طرح ویژه سازمان تعزیرات حکومتی تا پایان ماه ربیع الاول ادامه دارد، اما طرح ویژه ای برای نظارت بازار در شب یلدا اجرای می شود که مأمورین ما تا پاسی از شب در میادین حضور دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازار شب یلدا زیر نظارت دقیق تعزیرات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..