تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکت کُند طرح "بارکددار کرد&am

طرح بارکددار کردن زعفران های عرضه شده در بازار داخل که قرار بود به صورت ضربتی اجرا شود هم اکنون سرعت پایینی در اجرا دارد.

- غلامرضا میری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس" اظهار داشت: هم اکنون طرح بارکددار کردن زعفران های داخلی که قرار بود به صورت ضربتی انجام شود به صورت پله ای انجام شده و سرعت آن پایین است.

وی ادامه داد: باید در نظر داشت در شهر مشهد به تنهایی 2000 واحد صنفی فروش زعفران فعالیت دارند و کنترل آن ها به صورت کلی کار مشکلی بوده و باید گفت که اجرای آن به صورت گام به گام در حال پیگیری بوده که البته انجام یکباره برای این تعداد بالا کاری سخت است.

نایب رییس شورای ملی زعفران با اشاره به اتمام فصل برداشت زعفران از مزارع، خاطرنشان کرد: هم اکنون زعفران دسته به قیمت 4 میلیون و 650 تا 4 میلیون و 700 هزار تومان و زعفران پوشال 5 میلیون تا 5 میلیون و 200 هزار تومان از کشاورز خریداری می شود.

میری با بیان اینکه قیمت کنونی زعفران نسبت به ماه گذشته قدری کاهش داشته است، اظهار داشت: این نوسانات قیمتی که هم اکنون در بازار وجود دارد صادرکنندگان را در تنگنا قرار داده و مشکلاتی را برای آنان ایجاد کرده است.

وی تأکید کرد: باید اقدامات لازم برای تنظیم بازار در تمام کشور انجام شود تا چالش های سال های گذشته در این بخش به وجود نیاید.

انتهای پیام/
کلید واژه ها: زعفران - بازار - صورت - قیمت - بازار داخلی - تنظیم بازار - مشهد - خبرنگار - کشاورز - برداشت - تسنیم - شورای - کشور - فروش - کاهش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکت کُند طرح "بارکددار کرد&am»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..