تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش ملی موذن اسفراینی

ساعت: 01:43 منتشر شده در مورخ: 1395/09/30 شناسه خبر: 982253

جایگاه نخست موذنان کانون های مساجد کشور به اسفراین رسید؛

«مصطفی امانی» از کانون فرهنگی ولایت مسجد علی ابن ابی طالب اسفراین در جشنواره قرآنی مدهامتان حضور یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین، موذن اسفراینی در یازدهمین جشنواره سراسری مدهامتان کانون های فرهنگی مساجد سراسر کشور خوش درخشید.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسفراین با اعلام این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: «مصطفی امانی» از موذنان خوش نام اسفراینی در جشنواره سراسری کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور در جایگاه نخست ایستاد.

«رضا ارغیانی» با اشاره به رقابت موذنانی از 31 استان کشور در جشنواره مدهامتان به میزبانی قم، افزود: این موذن اسفراینی بعد از درخشش در جشنواره استانی مدهامتان به رقابت های کشوری اعزام شد که عنوان نخست رقابت ها را از آن خود کرد.

وی خاطر نشان کرد: «مصطفی امانی» از کانون فرهنگی ولایت مسجد علی ابن ابی طالب اسفراین در جشنواره قرآنی مدهامتان حضور یافت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  اسفراین با اشاره به اینکه پیش از این نیز، قاریان اسفراینی در یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در استان خوش درخشیدند،  گفت: در بخش ترتیل این جشنواره قرآنی، ابوالفضل قدرتی و  در بخش اذان، مصطفی امانی از اسفراین پس از رقابت با بیش از 250 چهره های قرآنی از شهرستان های استان حائز رتبه اول شدند  که به مرحله کشوری جشنواره مدهامتان اعزام خواهند شد.

«رضا ارغیانی» با اشاره به ظرفیت های قرآنی شهرستان دارالقرآن اسفراین، افزود: امین الهی و علیرضا نظامی هر دو از شهرستان دارالقرآن اسفراین  به ترتیب در رشته های حفظ کل قرآن و قرائت اذکار نماز رتبه اول را کسب نمودند.

وی خاطر نشان کرد: علی شکفته دیگر قاری مطرح اسفراینی نیز در رشته قرائت مقام دوم این جشنواره قرآنی را از آن خود کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش ملی موذن اسفراینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..