تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ آرای لازم کالج الکترال برای ریاست جمهوری را به دست آورد

دونالد ترامپ در ایالت های پیروز، از حمایت رای دهندگان کالج الکترال برخوردار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ ای پی تی ان اعلام کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا در ایالت هایی که پیروز انتخابات ریاست جمهوری شده بود، از حمایت انتخاب کنندگان و رای دهندگان الکترال برخوردار شد.

بر اساس این گزارش، ترامپ در شرف تایید پیروزی در انتخابات با کسب 306 رای الکترال از مجموع 538 رای الکترال در سراسر آمریکا قرار دارد. آراء الکترال ایالت به ایالت توزیع شده است و از سال 1789 تاکنون در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اجرا می شود.

سیصد و شش رای الکترال بیش از 270 رای الکترالی است که برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا لازم است.

در ایالت پنسیلوانیا یعنی جایی که ترامپ با اختلاف کمتر از یک درصد به پیروزی رسیده بود، تظاهرات کنندگان فریاد می زدند «شرمتان باد».

این شعارها پس از آن سر داده شدند که رای دهندگان کالج الکترال در پنسیلوانیا همانطوری که انتظار می رفت به دونالد ترامپ و مایک پنس معاون وی رای دادند.

در ایالت نیویورک، هیلاری کلینتون توانست 29 رای الکترال بدست آورد. بیل کلینتون همسر هیلاری کلینتون جزو کسانی بود که در کالج الکترال این ایالت رای داد.

هیلاری کلینتون در انتخابات هشتم نوامبر در بخش آراء مردمی به پیروزی رسید اما ترامپ در آراء الکترال توانست رئیس جمهور آمریکا شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ آرای لازم کالج الکترال برای ریاست جمهوری را به دست آورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..