تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام کریسمسی آمریکا به سرکرده داعش

همزمان با فرا رسیدن کریسمس، آمریکا پیامی تهدیدآمیز برای ابوبکر البغدادی منتشر کرد.

پیام کریسمسی آمریکا به سرکرده داعشبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "تو را پیدا می‌کنیم و می‌کشیم"؛ این پیامی است که آمریکا خطاب به ابوبکر البغدادی، سرکرده داعش صادر کرده است. او که به‌ندرت در انظار عمومی ظاهر می‌شود این روزها و به‌ویژه پس از آزادسازی حلب به‌شدت مورد توجه قرار گرفته است به‌طوری که آمریکا برای سر او پاداش 25 میلیون دلاری تعیین کرده است.

ژنرال استیو وارن که در کنفرانسی مطبوعاتی سخن می‌گفت اظهار داشت امیدوارم البغدادی این کنفرانس را ببیند چون پیام ما به او این است که بالاخره او را پیدا می‌کنیم و می‌کشیم؛ همان بلایی که سر اسامه بن لادن آوردیم. او باید به سزای اعمالش برسد.

پیش از این شایعاتی در مورد مرگ سرکرده داعش بر سر زبان‌ها افتاده بود اما هیچیک از آنها تأیید نشد.


انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام کریسمسی آمریکا به سرکرده داعش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..