تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : غذای اشتها آور برای کودک، کیک سیب زمینی

مواد لازم برای ۱۰ عدد  سیب زمینی                      ۶۰۰ گرم پنیر گودای رنده کرده             ۱۱۵ گرم نمک                                  یک دوم قاشق چایخوری تخم مرغ همزده                   ۱ عدد گشنیز خرد کرده                  یک دسته‌ی کوچک آرد                                   به میزان لازم روغن سرخ کردنی               به میزان لازم سس گوجه‌فرنگی               به میزان لازم

غذای اشتها آور برای کودک، کیک سیب زمینی

 

روش تهیه
سیب زمینی‌ها را پوست بگیرید و در صورت درشت بودن، از وسط نصف کنید. آن‌ها را در قابلمه‌ای پر از آب سرد قرار دهید و روی اجاق بگذارید تا سیب زمینی‌ها بپزند و نرم شوند. آن‌گاه آب سیب زمینی را دور بریزید و آن را پوره کنید. سپس پوره را داخل کاسه‌ای بریزید، پنیر و نمک را بیفزائید و مخلوط کنید. حالا تخم مرغ و گشنیز را نیز به آن اضافه نمائید و همه‌ی مواد را مخلوط کنید تا چسبندگی لازم را پیدا کند. اکنون به دست‌های خود آرد بزنید و خمیر را به ده قسمت مساوی تقسیم کنید. اینک هر تکه را به شکل توپ درآورید. حالا روی آن‌ها را با فشار دست کمی پهن کنید. روغن را در تابه‌ی بزرگی بریزید و روی اجاق داغ کنید. سپس کیک‌های سیب زمینی را در آن سرخ نمائید. هرازگاهی کیک‌ها را زیر و رو کنید تا هر دو طرفشان سرخ شود. بعد رویشان نمک بپاشید و در ظرف مناسبی بچینید، و با باقیمانده‌ی گشنیز تزئین کنید و همراه با سُس گوجه‌فرنگی میل نمائید.

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : ۱۰ دلیل اصلی اعتماد به نفس پایین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : غذای اشتها آور برای کودک، کیک سیب زمینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..