تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یزد پایلوت ملی ساخت مسکن خیرین

ساخت مسکن دربافت ناکارآمد شهری توسط موسسه خیرین مسکن ساز در دستور قرارگرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛یزد با توجه به ظرفیت ها وپتانسیلها ی موجود در استان یزد  و همچنین وجود انگیزه های بومی ساکنین و شهروندان یزدی جهت باز گشت به محدوده های قدیمی شهرها وبافت ارزشمند تاریخی شهرهای استان ، تفاهم نامه ای به طرفیت انجمن خیرین مسکن ساز ، شهرداری و میراث فرهنگی  با وزارت راه وشهرسازی منعقد شد.


دراین تفاهم نامه ساخت مسکن خیرین در بافت فرسوده شهر یزد انتخاب گردید .

 

که شرکت مادر تخصصی عمران وبهسازی شهری به نمایندگی از وزارت راه وشهرسازی متعهدشده است نسبت به تامین زمین مناسب با رعایت الگوی تاریخی اقدام نماید

و انجمن خیرین مسکن ساز نیز نسبت به ساخت مسکن مناسب جهت اقشار آسیب پذیر پیگیری نماید.


درپی سفرمعاون وزیرراه وشهرسازی به استان یزد ساخت مسکن  دربافت ناکارآمد شهری توسط موسسه خیرین مسکن ساز در دستور قرارگرفت.


 

انتهای پیام/ ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یزد پایلوت ملی ساخت مسکن خیرین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..