تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گیاهان دارویی نیروی های ویژه شما برای مقابله با کم خونی - آکا

کیوان بهرامی، اظهار کرد: دم کرده بادرنجبویه هر 12 ساعت یک استکان چای خوری، دم کرده ریشه شیرین بیان هر روز یک استکان چای خوری و دم کرده گیاه گزنه هر روز یک استکان چای خوری برای رفع کم خوتی مفید هستند.

وی همچنین مصرف مقطر خون ساز گلار کاشان قبل از صبحانه، عرق خون ساز گلار کاشان قبل از نهار و شام سه قاشق غذاخوری و شیره انگور بعد از صبحانه یک قاشق غذاخوری را در رفع کم خونی مفید دانست.

این کارشناس ارشد گیاهان دارویی ادامه داد: مصرف یک قاشق غذاخوری شیره خرما بعد از نهار و یک قاشق غذاخوری عصاره گندم جوانه زده بعد از شام نیز در درمان کم خونی موثر هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مصرف میوه جات قرمز همچون گیلاس، گوشت گوسفندی، نخود و لوبیا، انجیر، آجیل و خشکبار نیز در رفع کم خونی مفید هستند.

بهرامی در پایان توصیه کرد: مصرف سفیده تخم مرغ، سوسیس و کالباس، و نوشابه های گازدار، همبرگر و لبنیات را نسبتا محدود کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گیاهان دارویی نیروی های ویژه شما برای مقابله با کم خونی - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..