تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفته نامه ویدیویی ۳۴: از اعلام نامزدهای گلدن گلوب ۲۰۱۷ تا انتشار بازی Super Mario Run

هفته پیش، بازی مورد انتظار Super Mario Run عرضه شد و همچنین نامزدهای مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۷ اعلام شدند.

این هفته، هفته‌نامه ویدیویی زومجی با یک روز تأخیر به دلیل تعطیلی روز شنبه منتشر شد. هفته پیش نیز پر بود از اخبار بزرگ و مهم که شاید بتوان یکی از مهم‌ترین آن‌ها را انتشار بازی مورد انتظار Super Mario Run برای iOS دانست. این بازی با استقبال نسبتا خوب منتقدان روبه‌رو شد؛ اما گیمرها قیمت بالا و نیاز به اتصال دائمی به اینترنت را از مشکلات اصلی بازی برشمرده‌اند.

از طرف دیگر، هفته پیش بالاخره نامزدهای کامل مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۷ اعلام شدند که در این بین خبر خوب برای سینمای ایران، نامزد شدن فیلم فروشنده اصغر  فرهادی در شاخه بهترین فیلم خارجی بود. یکی از سرسخت‌ترین رقبای فروشنده در این شاخه، فیلم کمدی تونی اردمن محصول آلمان خواهد بود.

اگر هفته گذشته فرصت نداشتید اخبار مهم دنیای سرگرمی را بخوانید، با هفته‌نامه ویدیویی زومجی همراه باشید:

دانلود 360p | دانلود 720p




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفته نامه ویدیویی ۳۴: از اعلام نامزدهای گلدن گلوب ۲۰۱۷ تا انتشار بازی Super Mario Run»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..