تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روشنگری رهبرانقلاب از نقشه دشمن درباره قیام یمن در درس خارج فقه

روشنگری رهبرانقلاب از نقشه دشمن درباره قیام یمن در درس خارج فقه

سیاست > رهبری - کانال تلگرامی KHAMENEI.IR برای تخستین بار روشنگری رهبرانقلاب از نقشه دشمن درباره قیام یمن را منتشر کرده است. سخنان ایشان در درس خارج فقه بیان شده است.

به گزارش خبرآنلاین، متن منتشر شده به شرح زیر است:

*رهبرانقلاب در جلسه اخير درس خارج فقه: ... #جناب_زید، این بزرگوار که جزو برترین شخصیتهای خاندان پیغمبر(ص) است، جزو شهدای نامدار عترت طیبه است. شخصیت بسیار بزرگی است و انسان والا.

*دربارۀ این شهید بزرگوار بعضی‌ها دچار اشتباهند به تصور اینکه این بزرگوار بر خلاف ممشای ائمه حرکت کرده است و قیام کرده است.
*یک روایتی هم از امام باقر(ع) نقل می‌شود که ایشان را منع کردند از قیام، که اگر این روایت، روایتِ درستی باشد؛ که حالا محل کلام است، خوب، ایشان گوش کردند دیگر، زمان امام باقر حرکتی نکردند، حرکتِ ایشان زمان امام صادق(ع) بود.
*کسی شرح حال این بزرگوار را بخواند، خواهد دید که ایشان، از شاخص‌ترین و نورانی‌ترین چهره‌های اهل بیت(عليهم السلام) است...
*حالا بعضی‌ها به مناسبت قضایای یمن و زیدیۀ یمن و این حرفها، دنبال بهانه می‌گردند که یک جوری خراب کنند دیگر. اینجوری است دیگر؛ دستگاه استعمار از همۀ وسائل استفاده می‌کند برای رسیدن به مقاصد خودش.
*حالا هم که برادران مظلوم ما در #یمن قیام کردند و خدای متعال تاکنون نصرت به آنها داده است و توانستند اهدافشان را دنبال کنند، بالاخره می‌خواهند یک جوری در وسط یک اختلافی بیندازند، یک اشکالی ایجاد کنند لذا به بدگوئیِ زیدیه می‌پردازند...۹۵/۹/۲۳

23213




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روشنگری رهبرانقلاب از نقشه دشمن درباره قیام یمن در درس خارج فقه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..