تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کورتوا: حالا به تماشاگران چلسی نیاز داریم

کد خبر: ۴۴۴۶۷۹

۶۴  بازدید

تیبو کورتوا، روحیه تیمی را عامل پیروزی های چلسی و قرار گرفتن این تیم در صدر جدول لیگ برتر می داند.

ورزش سه: چلسی با 11 پیروزی متوالی، با اقتدار در صدر جدول قرار گرفته و در این مدت تنها 2 گل دریافت کرده است.

کورتوا گفت: "شکست سنگین در برابر آرسنال بسیار برای ما آزار دهنده بود اما با قوی تر و با تاکتیکی جدید توانستیم به جدول بازی ها برگردیم. این تاکتیک تاثیر زیادی در تغییر نتایج داشت و همه وظایف خود را به خوبی انجام می دهند. اما از نظر من روحیه تیمی، مهم ترین عامل شکست ناپذیری و پیروزی های متوالی چلسی است.

کورتوا: حالا به تماشاگران چلسی نیاز داریم

هفته خوبی را پشت سر گذاشتیم. اگر چه در مقابل تیم های کم نام و نشان بازی کردیم اما ان تیم ها به سختی دفاع می کنند و باز کردن دروازه آنها دشوار است. سه برد 0-1 بسیار شیرین است و حالا دو بازی متوالی در خانه و در مقابل تماشاگران داریم که به امتیازات آنها بازی ها خیلی نیاز داریم".




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کورتوا: حالا به تماشاگران چلسی نیاز داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..