تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴۲۰ واحد پروژه مسکن شهری در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید

به گزارش افکارنیوز،

علی اصغر آسمانی مقدم عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه مسکن شهری استان اظهار داشت: این پروژه ها در قالب 7 پروژه با زیربنای کلی 57 هزار و 133 متر مربع به بهره برداری رسید.

وی پروژه 135 واحدی حاجی آباد بیرجند در 2 فاز با زیربنای 10 هزار و 880 متر مربع و پروژه 68 واحدی دستگرد بیرجند با زیربنای 5 هزار و 880 مترمربع را از جمله این 420 پروژه عنوان کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین پروژه 35 واحدی شاهیک قاین با زیربنای 2 هزار و 900 متر مربع و پروژه 67 واحدی باغستان فردوس با زیربنای 4 هزار و 923 متر مربع نیز از جمله پروژه های افتتاحی مسکن شهری استان هستند.

آسمانی مقدم تصریح کرد: پروژه 10 واحدی نوغاب درمیان با زیربنای 600 متر مربع و پروژه 37 واحدی تجاری مسکونی چهکند بیرجند با زیربنای 3 هزار و 189 متر مربع از جمله این 420 واحد مسکن شهری است.

پروژه 68 واحدی مسکن شهری علی آباد بیرجند افتتاح شد

پروژه 68 واحدی مسکن شهری علی آباد بیرجند به نمایندگی از 420 واحد مسکن شهری عصر امروز با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

این پروژه 68 واحد در قالب 34 قطعه به بهره برداری رسید.مساحت کلی این پروژه حدود 5 هزار و 571 متر مربع و زیربنای 7 هزار و 751 متر مربع و در قالب 2 طبقه بدون پیلوت است.زیربنای مفید این پروژه نیز  5 هزار و 830 متر مربع و زیربنای مشاعات آن یک هزار و 921 متر مربع است.

 این پروژه دارای 68 واحد دو خواب با متراژ 85 تا 95 متر مربع است.

همچنین اجرای این پروژه به صورت امانی و اتمام سفتکاری با اجرای نما، تأسیسات، ایزوگام بام، سنگ پله، نصف پنجره دو جداره، حصارکشی محوطه با امتیاز آب و برق و آماده سازی معابر است.

این پروژه دارای سیستم گرمایشی گازکشی و بخاری و سیستم سرمایشی کولر آبی و اسکلت جوشی با سقف کمپوزیت تخت و با نمای آجر پلاک زرد و قرمز است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴۲۰ واحد پروژه مسکن شهری در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..