تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام هویت ضاربِ سفیر روسیه؛ او پلیس ترکیه بود

کد خبر: ۴۴۴۶۸۰

۸۳  بازدید

شهردار آنکارا اعلام کرد که ضارب سفیر روسیه، یک عضو پلیس ضدشورش ترکیه بوده است.

خبرآنلاین: منابع امنیتی ترکیه اعلام کردند مرد مسلحی که سفیر روسیه را در آنکارا کشت،‌ افسر پلیس شاغل در این شهر بوده است.

در همین حال سی ان ان گزارش داده است قاتل سفير روسيه فرياد مي زد « حلب را فراموش نکنيد»

سی ان ان درتصویری که از لحظه ی تیراندازی به سوی سفیر روسیه در آنکارا پخش کرد گزارش داد فرد مسلح پس از تیراندازی فریاد می زد « حلب را فراموش نکنید ، سوریه را فراموش نکنید.»

هویت ضارب سفیر روسیه مشخص شد  شهردار آنکارا اعلام کرد که ضارب سفیر روسیه، یک عضو پلیس ضدشورش ترکیه بوده است.

خبرگزاری ایتارتاس اعلام کرد ضارب سفیر روسیه، در پی کودتای نافرجام تابستان امسال در ترکیه، به دلیل ارتباط با طرفداران «فتح‌الله گولن» از اداره پلیس آنکارا اخراج شده بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام هویت ضاربِ سفیر روسیه؛ او پلیس ترکیه بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..